AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Si hallo til: -Han som ser etter noe seriøst og elsker deg fra dag 1. Spoiler Inntil det har gått 3 måneder -Han spennende fyren med full kjemi Spoiler Som ikke er forelska i deg lenger -Han som er god og snill, men ikke kjemi. Spoiler Men vil gifte seg med deg. -Han med barn fra tidligere forhold hvor samarbeidet "går så bra"! Spoiler Så lenge han gjør som eksen sier. -Han som nettopp kommer ut av et destruktivt forhold (ble bedratt/bedro/masse krangling) og "har virkelig kommet over det"! Spoiler Det skal søren meg hele Facebook og resten av verden bevitne, snarest. La oss gifte oss! -Han med kjærlighetssorg som har meldt seg inn på Tinder med mennesker rundt seg som snakker om at "det finnes mange fisker i havet" og "det er på tide å komme seg ut på markedet" snarest, så går det over. Spoiler Så lenge eksen hans bor på en annen planet -Han med masse penger! Spoiler Men ræva personlighet -Han som har noen virkelig spennende hobbier som han virkelig er flink til og som han gjerne deler med deg Spoiler Men ingen penger -Han som er arbeidsnarkoman Spoiler Ja, vi sees! -Han som "kan tenke kritisk" Spoiler Men som ikke har sosial intelligens Hurra! Flott år med dating! *Utblåsning* Anonymkode: fa391...253 12
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Mon tro hvilken kategori disse folkene vil sette deg i Anonymkode: 02ab2...109 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 Et koldtbord å utforske, ikke gi opp! Tenk om kjærligheten skulle være så lett at man fant den perfekte match med en gang? Da hadde man jo kunnet matche med veldig mange, så da blir liksom ikke den man velger så spesiell i det store å hele "The One" er der nok et sted! Anonymkode: 1ac67...c17 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et koldtbord å utforske, ikke gi opp! Tenk om kjærligheten skulle være så lett at man fant den perfekte match med en gang? Da hadde man jo kunnet matche med veldig mange, så da blir liksom ikke den man velger så spesiell i det store å hele "The One" er der nok et sted! Anonymkode: 1ac67...c17 Ja, ikke sant. En liten utblåsning.. "The one" vokser ikke på trær. 39 minutter siden, Sykkelkopp skrev: LIker spesielt den med ingen penger Fordi det høres overfladisk ut? Når jeg nevner "ingen penger", så mener jeg også at han hadde null fremtidsplaner om å få det heller. Han vil gjerne ha et barn som koster 1 panteflaske om dagen, med andre ord. Så da står man der og tenker "her er det mulig å forelske seg, ja..Men hva med fremtiden?". Anonymkode: fa391...253
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 Kaster meg på. Jeg har deita han som... 1.Er glad i å prate Spoiler Om seg selv 2. Er ærlig Spoiler Om at han lyver til meg 3. Liker å bli kjent med nye fantastiske mennesker Spoiler Og rote med de 4. Er over eksen sin Spoiler Not 5. Er ute etter noe seriøst Spoiler Not 6. Er smart Spoiler Og liker å utdype det til alt og alle og hører aldri på noen andre enn seg selv 7. Som liker meg Spoiler Men bor langt borti gokk Anonymkode: 610b2...dcf 6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #7 Skrevet 1. juni 2017 Haha, jeg må le, samtidig som jeg deler frustrasjonen deres etter TO år med aktiv dating. Jeg hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig å finne den (eller en av de) rette. Anonymkode: 3ca3d...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #8 Skrevet 1. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha, jeg må le, samtidig som jeg deler frustrasjonen deres etter TO år med aktiv dating. Jeg hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig å finne den (eller en av de) rette. Anonymkode: 3ca3d...8ab 7 år med dating her.. har holdt på med 4 stykk, datet sikkert 30-35. Anonymkode: 63b68...db4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #9 Skrevet 3. juni 2017 Vet man møter på mye rart når man dater, men i hvert fall i min venninnegjeng så er det også en god del jenter som finner seg i alt for mye rart alt for lenge og da kaster de bort unødvendig mye tid nettopp på slike menn. Anonymkode: 1405b...aef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå