AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Hei! Lurer kun på en ting her når jeg har sex med partnere og jeg ikke blir fullstendig hard, går sexen veldig bra og vi får det til slik at begge nyter det. Men blir jeg veldig hard slik jeg blir kanskje 4/10 ganger så blir det mest smertefullt for partner og det ender som regel opp i at hun runker meg eller jeg fingrer dem. Foretrekker dere den halvhard? Anonymkode: 1c903...e33
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Nei helhard.. Hvorfor tror du dildoer og vibratorer er harde. Ingen bruker en wienerpølse som dildo men heller en hard agurk.. Anonymkode: 6fc24...4dc 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Kanskje du kjører den for langt inn når du er ordentlig hard? At det er derfor det blir smertefullt. Vil tro 90% minst av kvinner liker hardest mulig. Anonymkode: 2eff2...2c2 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Lurer kun på en ting her når jeg har sex med partnere og jeg ikke blir fullstendig hard, går sexen veldig bra og vi får det til slik at begge nyter det. Men blir jeg veldig hard slik jeg blir kanskje 4/10 ganger så blir det mest smertefullt for partner og det ender som regel opp i at hun runker meg eller jeg fingrer dem. Foretrekker dere den halvhard? Anonymkode: 1c903...e33 Da er det fordi du ikke klarer å ta hensyn. Du kan ikke peise på. Ingen liker å bli poket i livmorhalsen. Bry deg om partneren din, gjør dama skikkelig kåt, og ikke stapp den for langt inn, så skal det gå fint. Anonymkode: 0ff1f...eba 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 Halvkram snø tenkte jeg på. Aldri hørt "halvkram" penis. Anonymkode: cf905...5bf
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det fordi du ikke klarer å ta hensyn. Du kan ikke peise på. Ingen liker å bli poket i livmorhalsen. Bry deg om partneren din, gjør dama skikkelig kåt, og ikke stapp den for langt inn, så skal det gå fint. Anonymkode: 0ff1f...eba Enig. Viktig å vite hvordan en bruker både en wiener og en agurk (som noen brukte som eksempel over her). Dog så er jeg av dem som ikke liker harde dildoer/vibratorer. Jeg foretrekker helt klart en wienerpølse fremfor en agurk (kun basert på mykhet/hardhet). Men skulle penisen være en wiener og ikke agurk, bør det være litt størrelse på den. Er det mer en agurk, må den helst være liten. Som i liten. Blir for "grovt" eller hvilket ord jeg skal bruke, hvis ikke. Jeg har et ekstremt følsomt punkt like innenfor åpningen, og det skal lite til for at jeg føler at jeg har et digert blåmerke der. Jeg håndtere ikke å bli fingret annet enn roooolig av min manns håndarbeidshender(enda han sluttet med håndarbeid for fire år siden, og har jobbet på kontor siden). Hard sex tåler jeg, men ikke agurk-hard penis/ru fingre. Så her sier jeg enkelt at vi kvinner er ulike også på denne måten, som på så mange andre måter. Anonymkode: 34546...f70 1
Mippi Skrevet 1. juni 2017 #7 Skrevet 1. juni 2017 Jeg liker penis så hard som mulig. Hadde en partner som ikke kunne bli ordentlig hard, det ga meg lite. Men han kunne jo ikke noe for det da, og jeg sa aldri noe til han om at det ikke funket for meg (han hadde komplekser for at han aldri hadde blitt eller kunne bli stiv). Jeg trenger noe som dytter inn i skjedeveggen, ikke noe som bare føyer seg etter den. Dine partnere får nok heller vondt fordi du blir for lang for dem når du blir skikkelig stiv. Ikke stikk hele lengden inn, så går det nok bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå