TeddyToria Skrevet 1. januar 2005 #1 Skrevet 1. januar 2005 Jeg blir sprø!!! Det er jo så utrolig mye forskjellig man kan skrive i en innbydelse! Vi har valgt å la foreldrene invitere - kanskje litt gammeldags...men vi synes det er litt romantisk tradisjonelt sett, vi blir jo tross alt "giftet bort"! Ut av redet! Dette er vår formulering så langt: "Kjære ... Du / dere er herved hjertelig velkommen til å overvære vielsen mellom ... og ... Vielsen vil finne sted lørdag 20. august 2005 i Uranienborg kirke kl 12.30 Derefter inviterer vi til middag og bryllupsfest på Østmarkseteren kl 16.30 ... og ... ... ... ... Antrekk: smoking / mørk dress" Høres det greit ut??? Andre forslag? Synes det er så vanskelig å formulere det jeg...kjekt med tilbakemeldinger!
Olifant Skrevet 1. januar 2005 #2 Skrevet 1. januar 2005 Du finner tips til formuleringer på Bryllupsbutikken under tekstforslag. Men jeg synes det så bra ut jeg. :-) Jeg liker "gleden av å invitere" for det er det jo!
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #5 Skrevet 2. januar 2005 Våre foreldre er også de som inviterer. De betale jo gildet, så det skulle bare mangle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå