AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Ja, da har jeg opplevd å stryke på eksamen for første gang. Føles ganske kjipt. Til høsten skal jeg ha 4 fag og totalt 7 eksamener. Og nå blir det 8 med konteeksamen for faget jeg nå strøk i. Jeg er så usikker på om det er realistisk at jeg kommer til å klare 8 eksamener på ett semester? Og jeg orker ikke tanken på å utsette noen eksamener slik at jeg har masse hengende over meg til vårsemesteret igjen.. Anonymkode: cdb80...2ec
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Jeg tok opp fag som privatist i høst og hadde totalt 7 eksamener forholdet på 2 uker. Det var helt grusomt og på de tre siste eksamenene var jeg altfor sliten til å gjøre til beste. Ble til at jeg måtte ta to opp til våren og det gikk helt fint. Vet du dato til disse eksamenene? Jeg tenker at så lenge de har noe mellomrom så skal det gå så lenge man hele tiden jobber med fag Anonymkode: 0f29f...b56
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok opp fag som privatist i høst og hadde totalt 7 eksamener forholdet på 2 uker. Det var helt grusomt og på de tre siste eksamenene var jeg altfor sliten til å gjøre til beste. Ble til at jeg måtte ta to opp til våren og det gikk helt fint. Vet du dato til disse eksamenene? Jeg tenker at så lenge de har noe mellomrom så skal det gå så lenge man hele tiden jobber med fag Anonymkode: 0f29f...b56 Mye lettere når det er vgs-nivå, TS snakker om høgskole/universitet. Anonymkode: 77877...7b2 6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye lettere når det er vgs-nivå, TS snakker om høgskole/universitet. Anonymkode: 77877...7b2 Poenget var at man blir utrolig fysisk og mentalt sliten av flere eksamener på kort tid. Selvsagt er universitetsnivå mer krevende. Anonymkode: 0f29f...b56 2
reAction Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, da har jeg opplevd å stryke på eksamen for første gang. Føles ganske kjipt. Til høsten skal jeg ha 4 fag og totalt 7 eksamener. Og nå blir det 8 med konteeksamen for faget jeg nå strøk i. Jeg er så usikker på om det er realistisk at jeg kommer til å klare 8 eksamener på ett semester? Og jeg orker ikke tanken på å utsette noen eksamener slik at jeg har masse hengende over meg til vårsemesteret igjen.. Anonymkode: cdb80...2ec Nuvel.. Med struktur løser det meste seg, i hvert fall om man går få ståkarakter. Med 7 ordinære eksamener og en konte så vil jeg på ingen måte anbefale skippertak-metoden.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 Her må du bruke sommeren godt. Noe har du vel fått med deg selv om du fikk stryk? Har du noen å spørre om hjelp slik at du i det minste forstår det grunnleggende? Du må også sjekke at det går å få tatt alle eksamenene, at det ikke krasjer på dato. Anonymkode: c37f9...c4d 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #7 Skrevet 1. juni 2017 Er det noen som vet når man tar en konteeksamen? Jeg har hørt noen si at den kommer i sommer, og noen andre si at den tas med de andre eksamene i neste semester. Hva er riktig? Anonymkode: 9ded8...0a3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #8 Skrevet 1. juni 2017 Det er mulig! Jeg tok 80 studiepoeng på ett semester en gang, det var helvete, men det gikk. Kunne gjort det igjen hvis jeg virkelig trengte bedre lønn. Tenk at det er dette ene semesteret. Du fikser det! Anonymkode: 4446b...0bf
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #9 Skrevet 1. juni 2017 Antall eksamener er ikke så viktig. Det som er viktig er antall studiepoeng. Utgjør de fire andre emnene til sammen 30 studiepoeng? Hvis så er det ikke krise med den ekstra eksamenen. Det vil du klare. Anonymkode: c846c...eea
Hectine Skrevet 1. juni 2017 #10 Skrevet 1. juni 2017 Klag! Jeg strøyk på en eksamen i høst, klaget (selv om stryk var veeldig fortjent), og fikk en E. Så når du stryker så KLAG, for plutselig så står du
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #11 Skrevet 2. juni 2017 21 timer siden, Hectine skrev: Klag! Jeg strøyk på en eksamen i høst, klaget (selv om stryk var veeldig fortjent), og fikk en E. Så når du stryker så KLAG, for plutselig så står du Kan jeg spørre hvor du studerer? Anonymkode: 694c3...bab
Hectine Skrevet 2. juni 2017 #12 Skrevet 2. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hvor du studerer? Anonymkode: 694c3...bab NTNU
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå