Gå til innhold

Gråter under drømmer slik at man våkner. Vanlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen andre her som gråter mens man drømmer og sover? Jeg opplevde det igjen i går da jeg drømte at jeg kranglet med noen . Da jeg våknet var det fremdeles vondt. Sist gang drømte jeg om en historie som ikke er min egen, om en jente som hadde en mor med problemer og en far som slo, og det føltes så virkelig. 

I disse drømmene begynner jeg først å gråte i drømmen, noe som gjør jeg at jeg våkner. og ofte gråter jeg videre, for det er jo ganske trist.

Noen andre som opplever dette? Hva kan det komme av? 

Anonymkode: 443dd...b8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det! Drømte at jeg fant mamma død, våknet av at jeg gråt 

Anonymkode: 7ec0f...353

AnonymBruker
Skrevet

Skjer meg veldig ofte. Har til og med våkna av at jeg har ledd. Regner med det er ganske vanlig. 

Anonymkode: 2508b...f1e

AnonymBruker
Skrevet

Ja føles så ekte og har vondt inni meg mange timer etter jeg våkner. Vet ikke hva det kommer av. 

Anonymkode: 0b057...444

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen andre her som gråter mens man drømmer og sover? Jeg opplevde det igjen i går da jeg drømte at jeg kranglet med noen . Da jeg våknet var det fremdeles vondt. Sist gang drømte jeg om en historie som ikke er min egen, om en jente som hadde en mor med problemer og en far som slo, og det føltes så virkelig. 

I disse drømmene begynner jeg først å gråte i drømmen, noe som gjør jeg at jeg våkner. og ofte gråter jeg videre, for det er jo ganske trist.

Noen andre som opplever dette? Hva kan det komme av? 

Anonymkode: 443dd...b8b

ja....

Jeg har drømt at noen (som ikke er virkelig som noen jeg kjenner eller har sett som har blitt drept), og jeg har endt med å sippe til jeg våkner av det.  Å våkne til sørgelige ting som at noen blir spist levende uten at jeg kan redde dem og må høre dem hylle i smerte og kun kunne hjelpe dem ved å dø(avlive dem)... o_o
Var en gang jeg hadde lyst til å spy, da gutten.... vel... .... han levde enda... trass... ........ ....... ..... (for brutalt til å nevne da sannsynligvis yngre og barn har mulighet til å lese dette. Og jeg klarte ikke få meg selv til å avlive/hjelpe han å dø)
Var også drømmer hvor jeg gråt fordi det var så flott. Som en mor som endelig fant sitt barn. :D
drømmene mine er svært brutale men også fantastiske

Også... Har skjedd to ganger at jeg våknet av migrene, og det er noe av det verste jeg har opplevd i hele mitt liv (så jeg er påpasselig med lystette gardiner og sovemaske da jeg er livredd for dette).

Endret av Drakan
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke si det er vanlig men det kan nok skje. 

Anonymkode: 08d9c...341

Skrevet

Det fikk meg til å tenke på filmen your name, åh folk burde se den.

Men har opplevd av å våkne til at jeg gråter. Det er lenge siden nå, men hadde skikkelig mareritt. Skjedde to ganger ganske nærme hverandre, og begge handlet om at jeg mistet familien min. 

AnonymBruker
Skrevet

Skjer meg også av og til. Skikkelig ubehagelig, det går veldig inn på meg. 

Anonymkode: 34c0e...ac1

AnonymBruker
Skrevet

Det hendte da jeg var liten. Drømte en gang at jeg ble dyttet ned fra en trapp og våknet av at jeg gråt! Etter en traumatisk opplevelse i ungdommen da en i nær relasjon som mishandlet meg psykisk i barndommen, tok livet sitt, hadde jeg mye mareritt. Gjerne av at denne personen gjemsøkte meg o.l. Våknet ofte av at jeg hylte av skrekk og gråt på en gang. Veldig ekkelt! 

Har ikke opplevd slikt de siste årene heldigvis :) 

Anonymkode: 65f4f...f23

AnonymBruker
Skrevet

Skjer nå og da. Våkner også av at jeg ler i søvne, prater i søvne, får orgasme i søvne og roper  søvne. Alt på grunn av drømmer.

Anonymkode: 73b5d...d0c

Skrevet

Det skjer meg ofte. Noen ganger gråter og snakker jeg samtidig når jeg våkner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...