Gå til innhold

Erfaringer med reisebyrået In-Italia?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal reise til Polignano a Mare i sommer, og har bestilt hotell gjennom In-Italia.no etter å ha fått dem anbefalt av en venninne. Så langt er vi fornøyde, men lurte på om det er noen andre som har erfaring med dette reiseselskapet? Hoteller ser superfint ut på nettsiden, men jeg er så redd for å bli skuffet når vi kommer ned dit (dette er hotellet: https://www.in-italia.no/italia/puglia/polignano-a-mare/hotel-covo-dei-saraceni/). 

Anonymkode: aaf0b...4cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt uklart hva du egentlig spør om her. 

Er det hotellet du er usikker på, sjekk på tripadvisor og andre steder der det er reviews? 

Og jeg skjønner ikke hvorfor du både i overskriften og i teksten spør om erfaringene med reiseselskapet. Når det virker som om det er hotellet du er usikker på? 

Anonymkode: 284a4...b8a

AnonymBruker
Skrevet

Haha, sorry jeg ser jeg har formulert meg veldig forvirrende, ikke rart jeg ikke fikk noe svar :P nå har jeg sjekket hotellet på tripadvisor, takk for tipset! Det virker veldig bra. 

Jeg spurte om reisebyrået fordi jeg hadde fått så høye forventninger etter å ha sett nettsiden deres, men så ble jeg redd for at de kanskje ikke holder det de lover og at vi kom til p bli lurt. Man leser jo så mange skrekkhistorier om folk som bestiller på nettet og ender opp med noe helt annet.

Anonymkode: aaf0b...4cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...