Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her som trener med fullt sminket ansikt?

Jeg trener alltid usminket. Føler meg utrolig ufresh og stygg men er heller det enn å ha svett sminke på meg. Det er såklart smak og behag!

Så hva gjør du? Trene med eller uten sminke og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trener uten sminke. Huden har behov for å puste fritt og jeg tenker alltid at jeg får finere hud jo mer man trener :) 

Anonymkode: 013a3...d0a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener med det jeg allerede har på meg. I hverdagen trener jeg med sminke - jeg gidder da ikke å vaske vekk sminke og rense huden FØR jeg trener, jeg må jo uansett vaske vekk svette og drit etter trening. I helgene trener jeg gjerne tidlig på dagen, og da gidder jeg ikke sminke meg først - sminken blir jo ødelagt av trening/dusjing. 

Anonymkode: 929de...a0a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Alltid uten sminke. Mye bedre for huden å få svette og puste fritt når man trener. I tilleg så slipper man å se ut som et maleri etterpå med fundation som har gnidd seg utover og mascara om renner. 

Anonymkode: 30aa5...c71

• Liker 6
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trener med det jeg allerede har på meg. I hverdagen trener jeg med sminke - jeg gidder da ikke å vaske vekk sminke og rense huden FØR jeg trener, jeg må jo uansett vaske vekk svette og drit etter trening. I helgene trener jeg gjerne tidlig på dagen, og da gidder jeg ikke sminke meg først - sminken blir jo ødelagt av trening/dusjing. 

Samme her! Når jeg trener etter jobb har jeg gjerne sminke på meg allerede, gidder ikke fjerne den før jeg løper! Ser ikke ut i måneskinn etterpå da, men da er det rett i dusjen uansett.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alltid uten sminke. Mye bedre for huden å få svette og puste fritt når man trener. I tilleg så slipper man å se ut som et maleri etterpå med fundation som har gnidd seg utover og mascara om renner. 

Anonymkode: 30aa5...c71

Jeg driter i hvordan jeg ser ut når jeg trener. Ja, mascaraen renner ofte, men hva så? Jeg er uansett rødsprengt og svett og bustete, litt rennende mascara fra eller til bryr meg midt i rævhollet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde gjerne trent med bittelitt sminke hvis det ikke skadet huden min. Men nå er jeg veldig nøye med å rense huden skikkelig før trening, og spesielt rett etter. Huden trenger å puste når man trener, og jeg får urenheter og hudormer hvis jeg trener med sminke. Det er også veeeldig viktig å vaske huden med en gang etter treningen, slik at man får vasket vekk svetten:) 

Men jeg dømmer ingen som trenger med sminke da, herregud det får være opp til enhver. 

Anonymkode: 7521a...363

• Liker 2
Skrevet

Trener med den sminken jeg har på, men jeg bruker kun mascara og litt på brynene til vanlig

Skrevet

Søsteren min pleide (litt usikker på om hun gjør det fortsatt) å sminke seg før trening sånn at de hun trente med aldri skulle se henne uten sminke.

Skrevet

Jeg bruker generelt lite sminke til hverdags, som regel bare mascara og litt concealer/korrigeringspenn over kviser, evt litt mineralpudder.  Trener jeg etter jobb tar jeg ikke dette av 😊 kan trene uten sminke, men foretrekker litt mascara bare 😎 det jeg derimot ikke synes er pent er sminkedukker på senteret. Ser stadig vekk noen med knæsj rød leppestift, det synes jeg ikke hører hjemme på trening 😉

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke hva andre gjør. Om de vil trene med lebestift, så er det sikkert en grunn til det, tenker jeg... Som jeg egentlig ikke har noe med?

Bruker dog ikke sminke når jeg trener. Liker ikke å vise meg offentlig uten foundation, selv om jeg absolutt burde ha våget det (?)...kanskje en vakker dag... Men inntil den vakre dagen, så løper jeg ikke på treningsstudio men laaangt inni skauen.

Anonymkode: ad584...a90

Skrevet

Det hender jeg har mascara på under en løpetur, men da er det fordi jeg har glemt jeg har den på. Tar ikke og bevisst sminker meg for å trene. 

AnonymBruker
Skrevet

Har slitt med uren hud i et par år nå, så det er uaktuelt for meg å trene (eller forlate huset generelt) uten sminke. Behøver ikke å ha øyesminke og leppestift, noen dager holder det med litt concealer og pudder. Prøvde i en god periode å trene uten sminke, for å se om dette forbedret noe, men så ingen forskjeller så begynte med sminke igjen da det var veldig ubehagelig og jeg klarte ikke å fokusere på treningen fullt. Har dog fått resept på medisin og krem som skal hjelpe mot kviser, så om jeg endelig blir kvitt denne fæle huden, vil jeg så klart trene uten sminke - men bare fordi det er ubehagelig å svette med masse foundation på. Kan jo ikke akkurat tørke svetten av, fordi da glir jo halve sminken av i tillegg. 

Anonymkode: 5f750...b01

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener med sminke. For meg betyr det en foundation som ikke er dekkende men bare jevner ut fargetonene og litt mascara. Jeg svetter en masse på trening og har aldri opplevd at sminken renner utover. 

Anonymkode: 0eb2d...334

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trener med sminke. For meg betyr det en foundation som ikke er dekkende men bare jevner ut fargetonene og litt mascara. Jeg svetter en masse på trening og har aldri opplevd at sminken renner utover. 

Anonymkode: 0eb2d...334

Samme her !! :)

Ikke tenkt noe over om jeg har sminke eller ei på meg når jeg trener :) helt tilfeldig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker bare mascara og concealer og det har jeg på uansett om jeg trener eller ikke.

Anonymkode: dc664...e22

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg trener rett etter jobb, så har jeg litt sminke på. Ikke rare greiene. Bruker litt foundationen og mascara. Og antar mesteparten av foundationen er borte innen jeg skal trene. 

Men merker jo huden setter mer pris på å være nyrenset ved en treningsøkt. 

Anonymkode: de0e0...933

AnonymBruker
Skrevet

Trener med sminke om jeg har på fra tidligere på dagen. Trener jeg på morgenen trener jeg uten :)

Anonymkode: 6bf6e...bc8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener med sminket ansiket (mineral-makeup). Grunnen til det er at jeg ikke går ut uten usminket ansikt, samt jeg kommer alltid rett fra jobb. Kan ha litt rouge i ansiktet også. Samt mascara. Det går greit. Etter en økt ser jeg jævlig ut uansett og da er det rett hjem. Er rett og slett fæl på trening.. håret.. svetten.. knallrødt ansikt! Er derfor alltid imponert over disse jentene som kommer nypolert med sotete øyner, løsvipper , contouring og hele pakka , som ser nesten like fin ut etter trening. Begynner å lure på hva som feiler meg, haha. 

Anonymkode: 99d5e...8c5

Skrevet

jeg trener uten sminke fordi jeg ikke bruker sminke ellers.. Utenom maskara, det trener jeg med, fordi jeg ikke fjerner den før trening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...