Gjest Frøken Dings Skrevet 31. juli 2002 #1 Skrevet 31. juli 2002 Hei på deg, Du kunne ikke tenke deg å dele din oppskrift på italiensk lasagne med meg , vel? Fikk så veldig veldig lyst på...Og min oppskrift er grei, den, men kanskje din er bedre? Har du prøvd ingefær mot kvalmen din forresten?
Gjest Janna Skrevet 31. juli 2002 #2 Skrevet 31. juli 2002 Har ingen oppskrift, tar den i hodet Kjøp inn lasagneplater, aubergine, mozarella, kjøttdeig/karbonadedeig, tomater, tomatpurè og melk. Krydder har du sikkert. (oregano og basilikum) Kjøp gjerne en pakke med ferdig-lasagne fra Toro hvis du heller vil ha den pulver-sausen, for jeg lager alt fra bunnen... Saus: Tomatpurè, melk, oregano og basilikum er sausen. Av og til har jeg fersk hvitløk i også. Stek resten utenom ost og legg lagvis med pastaplater, og riv ost på toppen. Masse ost. Jeg pleier å steke den i litt over en halvtime, til osten er god og lysebrun. Men bare så det er sagt, Toro`s ferdigpakke er myye enklere og nesten akkurat like god :blunke: Kos fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå