Rosewood Skrevet 3. juni 2017 #42 Skrevet 3. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Søren, da er jeg avhengig da. Drikker kanskje en flaske (1,5L) pr måned... Anonymkode: 499d5...b90 Fint for deg 👍🏼
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #43 Skrevet 3. juni 2017 Vanlig Coca Cola og Cola Life. Sistnevnte selges ikke lenger i hjembyen min, annet enn på halvliters flasker på bensinstasjonene. Etter tips fra ei venninne har jeg begynt å bytte mesteparten ut med Grans Cola uten sukker (den på Rema 1000). Den smaker utrolig mye bedre enn både Pepsi Max og Cola Light/Zero. Den smaker søtt, ikke ekkelt søtstoff Anonymkode: 0dab0...f85
Skadeskutt Skrevet 4. juni 2017 #44 Skrevet 4. juni 2017 (endret) På 3.6.2017 den 13.10, AnonymBruker skrev: Rører ikke dritten med mindre jeg har et ladd våpen mot meg. Snakk om flytende helseproblem Fysj ! Anonymkode: 52cd0...8e9 Tja. Jeg tror det er andre livsstilsvaner som er langt mer skadelig enn å drikke litt brus. Er selvsagt forskjell på å drikke 1,5 l per dag slik noen gjør, og på å max drikke en halvliter per dag slik jeg gjør. Likevel føler jeg at jeg har generelt så sunn livsstil at den colaen som jeg føler gir litt økt livskvalitet i form av å kose seg med noe en har lyst på definitivt er verdt det. Tviler på at jeg vil få noe helseproblemer av akkurat det. Eneste er at jeg er disponert for osteoporose og at store mengder brus og kaffe øker risikoen. Men det er feks 1,5 l kaffe per dag. Sikkert tilsvarende med cola. Så det tenker jeg ikke så mye over per dags dato. Endret 4. juni 2017 av Skadeskutt
Salka Skrevet 4. juni 2017 #45 Skrevet 4. juni 2017 Coca cola, ekte vare med sukker. Tåler ikke aspartam og ikke syns jeg lightbrus smaker godt heller.
smoothies Skrevet 5. juni 2017 #46 Skrevet 5. juni 2017 Cola zero har fått en ny og bedre smak så nå syntes jeg den er best. Tidligere likte jeg pepsi max best
pappa messi Skrevet 6. november 2020 #49 Skrevet 6. november 2020 Jeg er ikke veldig glad i sukker, og blir ganske kvalm av Cola. Jeg har prøvd Coca Cola zero flere ganger, men vil ikke si at jeg liker den noe særlig heller, så foretrekker Pepsi Max best.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #50 Skrevet 6. november 2020 Pepsi Max, helt soleklart. Vanlig coca cola = sukkerlake, alt for søtt og ekkelt. Cola light/zero = ekkel såpesmak. Anonymkode: 3c444...019 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #51 Skrevet 6. november 2020 Foretrekker cola foran Pepsi. Har aldri likt Pepsi samme hva det kalles. Anonymkode: ad8b9...7bf
Hunter7 Skrevet 6. november 2020 #52 Skrevet 6. november 2020 Har jeg vært på fest og spetakkel, og dagen derpå er det trang hjelm, luggeføre, og lurvete ham: Iskald Coca-Cola, fortrinnsvis fra glassflaske. Koffeinen er oppkvikkende, sukkeret bidrar til energi, og drikken har såpass lav pH at magen ikke blir helt balstyrig. Ellers går det i vann - med eller uten kullsyre - som leskedrikk. Temmelig kjedelig person, altså.
PassionatePatti Skrevet 7. november 2020 #53 Skrevet 7. november 2020 Coca Cola, helt klart. Fikser verken Pepsi Max eller annet kunstig skvip.
Dolce Skrevet 7. november 2020 #54 Skrevet 7. november 2020 De få gangene i året jeg drikker brus, er det Coca Cola (den originale med sukker). Liker ikke smaken på lettbrus. Har ikke smakt en eneste som ikke har en (for meg) ekkel, "kjemisk" ettersmak.
Gjest TheCatLady Skrevet 7. november 2020 #55 Skrevet 7. november 2020 Jeg drikker bare brus med sukker så derfor blir det cola. Brus med kunstig søtning smaker grusomt og magen min liker ikke kunstig søtning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå