Gå til innhold

Pepsi Max vs coca cola

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå er jeg vant med Pepsi Max, så da syns jeg det smaker bedre enn Cola. Før drakk jeg mest Cola, og da syns jeg Pepsi Max smakte rart. Jeg syns det er vanskelig å sammenlikne brus med sukker og brus med kunstig søtning, men akkurat nå liker jeg Pepsi Max best. Hvis jeg skulle drukket brus med sukker hadde jeg helt klart valgt Cola over Pepsi

• Liker 1
Skrevet

Pepsi max smaker best, definitivt! Cola zero og Cola light er tamme i forhold, og sukkerholdig brus gir ekkel ettersmak.

Skrevet

Pepsi Max er første valget så Cola Zero. Cola liker jeg ikke og Pepsi smaker enda verre.

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke hvorfor Pepsi er mer ønsket en Cola. Pepsi er kvalmende og utrolig søt. Både Max og vanlig uff fæl smak.

Cola eller Cola Zero Sugar all The way ! :mynona:

Anonymkode: bd51f...24b

• Liker 3
Skrevet

Cola. Men helst cola light på glassflaske.

• Liker 1
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet
På 6/1/2017 den 11.02, AnonymBruker skrev:

Coca Cola eller vanlig pepsi, jeg tåler ikke kunstig søtning, Så Pepsi Max utgår uansett. Og så er det jo så skremmende mange som er avhengig av Pepsi Max, så kan nå begynne å lure på hva som er i den.

Anonymkode: f2435...6ae

Aspartam http://www.naturalnews.com/035126_aspartame_side_effects_withdrawal.html, koffein og mye annet rart: http://truthradio1470.blogspot.no/2011/05/pepsis-secret-ingredient-murdered.html

Drikker ikke brus lenger, men da jeg drakk Cola var det bare Coca Cola i glassflaske.

Skrevet
På 1.6.2017 den 8.40, Skadeskutt skrev:

Jeg tenker du må sammenligne pepsi max med Cola Zero, evt vanlig Pepsi med vanlig Coca cola. 

Uansett foretrekker jeg Cola, men jeg kjøper aldri den med sukker. Synes den smaker klissete. 

Spiller ingen rolle da Pepsi Max er bedre enn alle coca cola varianter.

Gjest Hannah_
Skrevet

Coca cola! Pepsi Max smaker høgg..

Skrevet
9 timer siden, MajorasMaske skrev:

Spiller ingen rolle da Pepsi Max er bedre enn alle coca cola varianter.

Det er jo da din subjektive mening. Akkurat som at mange mener det motsatte. :)

Skrevet

Kjøper det som er på tilbud. Spiller ingen rolle for meg om det er Pepsi Max eller Cola Zero

Skrevet
4 timer siden, Skadeskutt skrev:

Det er jo da din subjektive mening. Akkurat som at mange mener det motsatte. :)

De tar feil.

• Liker 2
Skrevet

Cola zero

Gjest Tamsi
Skrevet
På 1.6.2017 den 14.53, AnonymBruker skrev:

Men du vet nøyaktig hva "alle de du kjenner" drikker til enhver tid?

Anonymkode: 0427f...ebc

Vet dere andre at de som "er avhengig" av pm drikker det heeeele tiden da? Kan være de BARE drikker når dere ser på :rolleyes:

Skrevet
10 minutter siden, MajorasMaske skrev:

De tar feil.

Haha ok. Du vet vel best du. ;)

Skrevet
Akkurat nå, Skadeskutt skrev:

Haha ok. Du vet vel best du. ;)

Jepsi pepsi.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 1.6.2017 den 11.06, Rosewood skrev:

Cola zero :) Drikker det ikke så masse da, men det er veldig godt av og til. 

Det har jeg og merket. Alle jeg kjenner som drikker Pepsi max er avhenige av det, de MÅ ha nesten en hel 1,5 l flaske om dagen liksom. 

Søren, da er jeg avhengig da. Drikker kanskje en flaske (1,5L)  pr måned... :ironi:

Anonymkode: 499d5...b90

AnonymBruker
Skrevet

Rører ikke dritten med mindre jeg har et ladd våpen mot meg. Snakk om flytende helseproblem      Fysj !

Anonymkode: 52cd0...8e9

AnonymBruker
Skrevet

Helt klart Cola Zero. 

Anonymkode: 62cf7...817

Skrevet (endret)

Cola Light eller Pepsi Max. Er ikke glad i Cola Zero. Blir som regel Pepsi Max nå siden det aldri er gode tilbud på Cola Light lengre etter at Zero kom :(

Brus med sukker drikker jeg ikke, skikkelig klissete og jeg blir bare tørst av det. 

Endret av -jk-
AnonymBruker
Skrevet

Pepsi Max smaker kanel. Blæh..:kvalm:

Anonymkode: 62cf7...817

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...