AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Hvilken synes du er best? Anonymkode: a3b09...017
Skadeskutt Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Jeg tenker du må sammenligne pepsi max med Cola Zero, evt vanlig Pepsi med vanlig Coca cola. Uansett foretrekker jeg Cola, men jeg kjøper aldri den med sukker. Synes den smaker klissete. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Pepsi max. Kan drikke cola zero om jeg ikke finner pepsi max. Vanlig cola kommer ikke inn i munnen min, smaker bare sukker og jeg får pels i kjeften. Anonymkode: 2b579...d5e 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 Coca Cola eller vanlig pepsi, jeg tåler ikke kunstig søtning, Så Pepsi Max utgår uansett. Og så er det jo så skremmende mange som er avhengig av Pepsi Max, så kan nå begynne å lure på hva som er i den. Anonymkode: f2435...6ae 4
Nappetass1 Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 Foretrekker Pepsi Max. Liker hverken Pepsi, Cola eller Cola Zero. Cola light er derimot ganske godt!
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #7 Skrevet 1. juni 2017 Pepsi max, helt soleklart. Anonymkode: 3c444...019
Rosewood Skrevet 1. juni 2017 #8 Skrevet 1. juni 2017 Cola zero Drikker det ikke så masse da, men det er veldig godt av og til. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Coca Cola eller vanlig pepsi, jeg tåler ikke kunstig søtning, Så Pepsi Max utgår uansett. Og så er det jo så skremmende mange som er avhengig av Pepsi Max, så kan nå begynne å lure på hva som er i den. Anonymkode: f2435...6ae Det har jeg og merket. Alle jeg kjenner som drikker Pepsi max er avhenige av det, de MÅ ha nesten en hel 1,5 l flaske om dagen liksom.
Gjest Peanut Skrevet 1. juni 2017 #11 Skrevet 1. juni 2017 Cola Zero. Synes Pepsi Max er fryktelig kvalmende søt.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #12 Skrevet 1. juni 2017 1 time siden, Rosewood skrev: Cola zero Drikker det ikke så masse da, men det er veldig godt av og til. Det har jeg og merket. Alle jeg kjenner som drikker Pepsi max er avhenige av det, de MÅ ha nesten en hel 1,5 l flaske om dagen liksom. Da er det du som kjenner rare folk. Jeg drikker Pepsi Max hver helg, men jeg rører det ikke i uken. Samma med samboeren min, og foreldrene mine. Det er fullt mulig ha Pepsi Max som favorittdrikke, men bare drikke 2-3 glass på lørdagskvelden. Det er ikke mer vanedannende enn annen koffeinholdig brus, som coca cola osv. Anonymkode: 3c444...019
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #13 Skrevet 1. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det du som kjenner rare folk. Jeg drikker Pepsi Max hver helg, men jeg rører det ikke i uken. Samma med samboeren min, og foreldrene mine. Det er fullt mulig ha Pepsi Max som favorittdrikke, men bare drikke 2-3 glass på lørdagskvelden. Det er ikke mer vanedannende enn annen koffeinholdig brus, som coca cola osv. Anonymkode: 3c444...019 Jaja forsett å si det til deg selv du... Så flink du er som ikke rører det i ukedagene... For du vet nøyaktig hva foreldrene dine drikker til enhver tid LOL Anonymkode: f7936...c5e 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #14 Skrevet 1. juni 2017 Coca Cola eller vanlig Pepsi. Aldri Pepsi Max, ønsker ikke å drikke noe som inneholder Aspartam! Anonymkode: 4c05c...779 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #15 Skrevet 1. juni 2017 Cola er best, men drikker Cola Zero. Får nok flytende kalorier gjennom alkohol. Anonymkode: 67fc5...e4b 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #16 Skrevet 1. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jaja forsett å si det til deg selv du... Så flink du er som ikke rører det i ukedagene... For du vet nøyaktig hva foreldrene dine drikker til enhver tid LOL Anonymkode: f7936...c5e Og problemet ditt er.... hvafornoe? Tja, ettersom jeg bodde med dem i åresvis kan jeg fortelle deg at ja, jeg vet at de ikke drakk pm i ukedagene ellers Med mindre de gjemte unna i bilen eller smugdrakk i garasjen For i kjøleskapet var det aldri pm i ukedagene, ei heller ellers på synlige plasser i huset. Er det virkelig så vondt for deg at pm ikke er mer avhengighetsskapende enn vanlig cola..? Anonymkode: 3c444...019 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #19 Skrevet 1. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jaja forsett å si det til deg selv du... Så flink du er som ikke rører det i ukedagene... For du vet nøyaktig hva foreldrene dine drikker til enhver tid LOL Anonymkode: f7936...c5e Men du vet nøyaktig hva "alle de du kjenner" drikker til enhver tid? Anonymkode: 0427f...ebc 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #20 Skrevet 1. juni 2017 Går det an å lage krangel ut av et sånt spørsmål? Grow up og slutt med den nebbinga. -Jeg liker mest Farris, men Cola over all annen brus (etter Farris) Anonymkode: 1d21c...77a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå