Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jippi! Jeg meldte meg som nyhetsbrevmottager, for å få en rabattkode til bruk i en nettbutikk.

Gleden varte ikke lenge.

I e-posten sto det at rabattkoden må brukes innen 5 dager.

Jeg hadde ikke tenkt å handle akkurat nå. Jeg ville spare denne 10% rabatten (ravattkoden) til jeg fikk bruk for den.

Nå mister de meg som kunde, i steden for å få meg som kunde. Hva tenker de på?

Anonymkode: b887b...33f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eller jo, jeg skjønner jo at de evt prøver å stresse kunden til å kjøpe innen 5 dager. Men det går ikke med meg.

TS

Anonymkode: b887b...33f

AnonymBruker
Skrevet

De tenker nok at mange glemmer å bruke rabattkoden eller ikke rekker å bruke den men fortsatt vil stå som mottaker av nyhetsbrevet (1-0 til butikken), noen bruker den så fort som mulig (2-0 til butikken), og andre, som deg, velger å avstå fra det hele (2-1 til butikken). Jeg tror ikke det er en mislykket strategi heller igrunn, da jeg tror er fåtall vil reagere som deg å bannlyse hele butikken. Hele poenget deres med kampanjen er å få folk til å melde seg på nyhetsbrevet, og det lykkes det nok også med.

Anonymkode: 1d512...212

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De tenker nok at mange glemmer å bruke rabattkoden eller ikke rekker å bruke den men fortsatt vil stå som mottaker av nyhetsbrevet (1-0 til butikken), noen bruker den så fort som mulig (2-0 til butikken), og andre, som deg, velger å avstå fra det hele (2-1 til butikken). Jeg tror ikke det er en mislykket strategi heller igrunn, da jeg tror er fåtall vil reagere som deg å bannlyse hele butikken. Hele poenget deres med kampanjen er å få folk til å melde seg på nyhetsbrevet, og det lykkes det nok også med.

Anonymkode: 1d512...212

Takk for kloke ord! :blomst:

Jeg melder meg av nyhetsbrevet, og da blir det ikke butikken som vinner noe som helst. :hoho:

Anonymkode: b887b...33f

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hater sånne masete HANDLE NÅ!!! kanpanjer (og sånne som sender ut "siste sjanse"-mail minst en gang i uka, de gidder jeg aldri å åpne). Heldigvis er det mange nettbutikker som bruker nyhetsbrev på en måte som gagner kunder flest også. Så er gladelig medlem av flere, som jeg sparer tid og penger på selv også. :)

 

Anonymkode: 9885d...4e0

  • Liker 1
Skrevet (endret)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

De tenker nok at mange glemmer å bruke rabattkoden eller ikke rekker å bruke den men fortsatt vil stå som mottaker av nyhetsbrevet (1-0 til butikken), noen bruker den så fort som mulig (2-0 til butikken), og andre, som deg, velger å avstå fra det hele (2-1 til butikken). Jeg tror ikke det er en mislykket strategi heller igrunn, da jeg tror er fåtall vil reagere som deg å bannlyse hele butikken. Hele poenget deres med kampanjen er å få folk til å melde seg på nyhetsbrevet, og det lykkes det nok også med.

Anonymkode: 1d512...212

Og noen impuls-shopper :handle: 

Endret av penny_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...