AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Jippi! Jeg meldte meg som nyhetsbrevmottager, for å få en rabattkode til bruk i en nettbutikk. Gleden varte ikke lenge. I e-posten sto det at rabattkoden må brukes innen 5 dager. Jeg hadde ikke tenkt å handle akkurat nå. Jeg ville spare denne 10% rabatten (ravattkoden) til jeg fikk bruk for den. Nå mister de meg som kunde, i steden for å få meg som kunde. Hva tenker de på? Anonymkode: b887b...33f
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Eller jo, jeg skjønner jo at de evt prøver å stresse kunden til å kjøpe innen 5 dager. Men det går ikke med meg. TS Anonymkode: b887b...33f
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 De tenker nok at mange glemmer å bruke rabattkoden eller ikke rekker å bruke den men fortsatt vil stå som mottaker av nyhetsbrevet (1-0 til butikken), noen bruker den så fort som mulig (2-0 til butikken), og andre, som deg, velger å avstå fra det hele (2-1 til butikken). Jeg tror ikke det er en mislykket strategi heller igrunn, da jeg tror er fåtall vil reagere som deg å bannlyse hele butikken. Hele poenget deres med kampanjen er å få folk til å melde seg på nyhetsbrevet, og det lykkes det nok også med. Anonymkode: 1d512...212 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De tenker nok at mange glemmer å bruke rabattkoden eller ikke rekker å bruke den men fortsatt vil stå som mottaker av nyhetsbrevet (1-0 til butikken), noen bruker den så fort som mulig (2-0 til butikken), og andre, som deg, velger å avstå fra det hele (2-1 til butikken). Jeg tror ikke det er en mislykket strategi heller igrunn, da jeg tror er fåtall vil reagere som deg å bannlyse hele butikken. Hele poenget deres med kampanjen er å få folk til å melde seg på nyhetsbrevet, og det lykkes det nok også med. Anonymkode: 1d512...212 Takk for kloke ord! Jeg melder meg av nyhetsbrevet, og da blir det ikke butikken som vinner noe som helst. Anonymkode: b887b...33f
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 Ja, hater sånne masete HANDLE NÅ!!! kanpanjer (og sånne som sender ut "siste sjanse"-mail minst en gang i uka, de gidder jeg aldri å åpne). Heldigvis er det mange nettbutikker som bruker nyhetsbrev på en måte som gagner kunder flest også. Så er gladelig medlem av flere, som jeg sparer tid og penger på selv også. Anonymkode: 9885d...4e0 1
penny_ Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: De tenker nok at mange glemmer å bruke rabattkoden eller ikke rekker å bruke den men fortsatt vil stå som mottaker av nyhetsbrevet (1-0 til butikken), noen bruker den så fort som mulig (2-0 til butikken), og andre, som deg, velger å avstå fra det hele (2-1 til butikken). Jeg tror ikke det er en mislykket strategi heller igrunn, da jeg tror er fåtall vil reagere som deg å bannlyse hele butikken. Hele poenget deres med kampanjen er å få folk til å melde seg på nyhetsbrevet, og det lykkes det nok også med. Anonymkode: 1d512...212 Og noen impuls-shopper Endret 1. juni 2017 av penny_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå