AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Hva er din erfaring med JAPANSKE menn? Eller kvinner? Anonymkode: 253e1...e37
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 OMG KAN DU GI DEG NÅ??!?!?! Anonymkode: 6afca...9c5 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #3 Skrevet 31. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: OMG KAN DU GI DEG NÅ??!?!?! Anonymkode: 6afca...9c5 Unnskyld, men kan du slutte med alt hatet? Bare for DU ikke tenner på JAPANSKE menn betyr ikke at andre føler det samme som deg 🤦🏻♀️ #CyberBully Anonymkode: 253e1...e37
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 Klina med en over en ganske lang periode. Dagen vi havna i samme seng og han vippet ut pikken var enden på visa på det bekjentskapet. Anonymkode: 19585...6d0
Sphere Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 Jeg var med ei japansk dame en stund. Det var en flott tid. Likte henne godt. Hun var intelligent, morsom og sensuell. Det som var problematisk var hvordan andre kvinner så på oss da vi var sammen. Blikk, kommentarer, spydigheter. Da var jeg glad for at hun ikke skjønte norsk. Det er åpenbart mange kvinner i dette landet som ser ned på forhold mellom norske menn og asiatiske damer. Det ser man jo her inne også når disse trådene dukker opp. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #7 Skrevet 1. juni 2017 1 time siden, Sphere skrev: Jeg var med ei japansk dame en stund. Det var en flott tid. Likte henne godt. Hun var intelligent, morsom og sensuell. Det som var problematisk var hvordan andre kvinner så på oss da vi var sammen. Blikk, kommentarer, spydigheter. Da var jeg glad for at hun ikke skjønte norsk. Det er åpenbart mange kvinner i dette landet som ser ned på forhold mellom norske menn og asiatiske damer. Det ser man jo her inne også når disse trådene dukker opp. Det er fordi de tror du har kjøpt deg ei ung jente. Er bare å ignorere. Anonymkode: 521f6...0c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå