Gå til innhold

skjult agenda? Han klikker den dagen hun finner seg ny!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tar denne her siden det ikke skuratt er kjærlighet det er snakk om. vil ikke gå i detaljer heller, men enkelt og greit. Ekser som etter flere års brudd fremdeles kontakter hun som valgte å gå (fordi vedkommende ikke var så snill om han ikke fikk ha kontrollen på økonomi og ditt og datt, og innenfor husets vegger også kunne være slem mot barna hennes, som hun hadde fra tidligere forhold). Det gis penger, dyre gaver og vedkommende dukker alltid tilfeldig opp der hun befinner seg. Til og med i en annen by har det skjedd. Det er som om denne personen bare ikke fåes ristet av seg. Det ble flytting på henne, han flyttet....til samme by..

hun er singel. Han er enormt hyggelig når vi møtes. Men, jeg vet ikke hva som skjer den dagen hun finner en ny. Hun kan ikke skjule en ny kjæreste for resten av livet heller. Dette har vært samtaleemne mellom flere i kretsen våres.

noen som har opplevd at noen klikker fullstendig, mister helt den balanserte snille maska som er der så lenge ting er greit? 

Anonymkode: ef248...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Eksen min prøvde å ta selvmord når jeg fant en ny fyr. Vi bare datet og prøvde å finne ut av det. Hadde hvert slutt mellom meg og eksen i fire år. Eksen fikk høre om det, prøvde seg på selvmord og ga meg skylda. Han jeg datet stakk. 

Anonymkode: 53594...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er han psykopat? Er hun redd han?

Anonymkode: 8a9c5...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han psykopat? Er hun redd han?

Anonymkode: 8a9c5...16f

Nei. men jeg værer liksom at hun ikke tør å finne seg noen ny, fordi han kan finne på å skade han eller gjøre noe mot seg selv. Og han dukker ofte opp der hun er..

Anonymkode: ef248...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du ber hun kontakte politiet. Hun skal ikke være redd.

Anonymkode: b50be...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...