Gå til innhold

"Blir du kåt av broren din?"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom bare på noe som skjedde når jeg var 12. Jeg delte dobbeltseng med broren min på da 8 år fordi vi likte hverandres selskap. Men en kveld vi bråka så ble mammas daværende kjæreste sint og kom og kjeftet. For det første sa han at jeg var dårlig utviklet i hodet. At jeg virket til å være 8 år mentalt også og at han ville ha meg på utredning. I tillegg spurte han slik; "og hvorfor skal du ha broren din i senga? Blir du kåt av det?" Det er en litt spesiell ting å si til barn synes jeg? Jeg er 24 nå og kunne ikke sagt slik. Han var 34 når han sa det..

Anonymkode: a3b80...5b5

Videoannonse
Annonse
Gjest Cicero
Skrevet

Det er en veldig spesiell ting å si til barn, ja. Han virker ikke helt god. 

Skrevet

Det er ikke normalt. Han høres veldig tåpelig ut. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er utrolig spesielt å si på alle plan. Å spørre om en 12-åring er kåt, å spørre om et barn er kåt på et søsken, å spørre om et barn er kåt på et annet barn, å si at du bør på utredning. Alt er spesielt.

Anonymkode: 95f6d...252

• Liker 9
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Dette er jo så sykt og kvalmt som det går an å få blitt :sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

Han mente det vel ikke bokstavelig da men mer som en slengbemerking fordi det er spesielt for en så stor jente å sove med en av det motsatte kjønn i samme seng.

Anonymkode: a1a11...d9d

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

I tillegg spurte han slik; "og hvorfor skal du ha broren din i senga? Blir du kåt av det?"

Jeg tror det er vanlig alder å ligge i samme seng.. søster og bror, eller søster og søster, eller bror og bror.

Han fikk sikkert ikke noe fra mora di og i den forbannelsen kom han og kjeftet på deg. Om han egentlig ville si deg, fins det mange andre måter å si det på. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Mynona, mod. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han mente det vel ikke bokstavelig da men mer som en slengbemerking fordi det er spesielt for en så stor jente å sove med en av det motsatte kjønn i samme seng.

Eh, spesielt at så stor jente? Hun var 12 år og motsatt kjønn? Det var broren hennes på 8år! 

Vemmelig mann moren din var sammen med.. 

jeg mener at det ikke er noe forskjell på om de hadde vært i familie eller ei, det er vel vanlig at barn deler seng? Og ikke minst søsken, uansett aldersforskjell .. 

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet

Hvem snakker sånn til en tolvåring? Ingen som er riktig skrudd sammen ihvertfall.

Gjest NotNaomi
Skrevet
På Thursday, June 01, 2017 den 8.44, AnonymBruker skrev:

Å,vær så snill. Hvordan kan du bagatellisere det?? Og jo,søsken kan godt dele seng i den alderen. Herregud..

Skrevet
På 1.6.2017 den 8.44, AnonymBruker skrev:

Eh, det er ingenting spesielt ved at en jente på 12 år sover med sin lillebror på 8 år. De er søsken, de er flad i hverandre, og viktigst av alt: Under 16 år er man bokstavelig talt et BARN. 

Skrevet

Så lenge du ikke er en fyr så. Det har blitt rart bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...