AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Vet selv at det er et godt betelt yrke. Men redd for barnas fremtid selvom det bare er for en kort periode. Anonymkode: db568...9b6
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 En gang stripper, alltid stripper. Det ryktet tror jeg ikke det er så lett å bli kvitt. Anonymkode: 29fe3...243 8
Biloba Skrevet 31. mai 2017 #3 Skrevet 31. mai 2017 Er glad det ikke gjelder en av mine foreldre... 8
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #5 Skrevet 31. mai 2017 I teorien er det jo ikke noe galt på noen måte, men folk er dømmende, og hvis folk får vite dette kan det gå ganske ut over barnas fremtid (folk snakker - barn snakker - og de kan være slemme). Ikke gøy at andre barn snakker ned om mamma og seksualiserer henne på den måten. ENten kan hun jobbe som det, og dete flytter langt unna når barna blir i skolealder, ellers så dropper hun det og får seg utdannelse/ny jobb. Økonomi burde derer tenkt på før, og nå er ungene førsteprioritet. Anonymkode: 3322b...a21 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #6 Skrevet 31. mai 2017 Ikke gjør det! Dere lever ikke på gata og har ikke noe valg. Det er et elendig miljø, kjøp og salg av fitte på slike steder Ikke selg selvrespekt for noen usle kroner! Anonymkode: 57ff1...138 5
MorTeresa Skrevet 31. mai 2017 #7 Skrevet 31. mai 2017 Strippere jobber stort sett som prostituerte i tillegg. Har litt vanskelig for å tro på dette. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #8 Skrevet 31. mai 2017 8 minutter siden, MorTeresa skrev: Strippere jobber stort sett som prostituerte i tillegg. Har litt vanskelig for å tro på dette. Hvorfor har du det? Anonymkode: f0c15...a67 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #9 Skrevet 31. mai 2017 Fint at vi ikke praktiserer "Parent show-and-tell day at school". Anonymkode: 280bd...c21
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #10 Skrevet 31. mai 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: I teorien er det jo ikke noe galt på noen måte, men folk er dømmende, og hvis folk får vite dette kan det gå ganske ut over barnas fremtid (folk snakker - barn snakker - og de kan være slemme). Ikke gøy at andre barn snakker ned om mamma og seksualiserer henne på den måten. ENten kan hun jobbe som det, og dete flytter langt unna når barna blir i skolealder, ellers så dropper hun det og får seg utdannelse/ny jobb. Økonomi burde derer tenkt på før, og nå er ungene førsteprioritet. Anonymkode: 3322b...a21 Er det en dame som er stripper? Anonymkode: e49d5...621
MorTeresa Skrevet 31. mai 2017 #11 Skrevet 31. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du det? Anonymkode: f0c15...a67 Hvordan kom hun i kontakt med dette miljøet, egentlig?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #12 Skrevet 31. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør det! Dere lever ikke på gata og har ikke noe valg. Det er et elendig miljø, kjøp og salg av fitte på slike steder Ikke selg selvrespekt for noen usle kroner! Anonymkode: 57ff1...138 Eh nei. Jeg har vært stripper, og det var særdeles lite kjøp og salg av fitte der du gitt. 1 time siden, MorTeresa skrev: Strippere jobber stort sett som prostituerte i tillegg. Har litt vanskelig for å tro på dette. Wtf. Slik var det ikke der jeg jobbet. Jeg var noen og 20, danser fra før av, og begynte så med poledancing og deretter stripping. Jeg er nå nesten 30 og har fortsatt venninner fra den tiden, ingen av de har vært prostituerte heller. Det var en generelt rolig periode med lite festing og puling, mest dansing og å ha det gøy. Så da vet du det Anonymkode: 8f71c...d31 3
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 1. juni 2017 #13 Skrevet 1. juni 2017 Vet ikke hvaslags svar du regner med å få. Folk flest vil jo være dømmende, noe du ser her også. Men jeg personlig ser ikke noe problem med det. Slik vil det være med alt som er kontroversielt. Jeg tenker ellers "troll".
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #14 Skrevet 1. juni 2017 Kusina mi jobbet som dette i en periode og ikke noe galt såfremt det er på et sted med standard. Om folk tok på de eller var vulgære ble de kastet rett ut, de hadde aldri direkte kontakt med noen som helst av kundene. Anonymkode: 6f5db...ce5 1
MorTeresa Skrevet 1. juni 2017 #15 Skrevet 1. juni 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Wtf. Slik var det ikke der jeg jobbet. Jeg var noen og 20, danser fra før av, og begynte så med poledancing og deretter stripping. Jeg er nå nesten 30 og har fortsatt venninner fra den tiden, ingen av de har vært prostituerte heller. Det var en generelt rolig periode med lite festing og puling, mest dansing og å ha det gøy. Så da vet du det Anonymkode: 8f71c...d31 Da var du heldig, slik er det ikke for veldig mange her i Oslo. Råttent miljø.
-lykke- Skrevet 1. juni 2017 #16 Skrevet 1. juni 2017 19 timer siden, MorTeresa skrev: Hvordan kom hun i kontakt med dette miljøet, egentlig? Jeg har selv fått tilbud om å bli stripper. Møtte en dame som var stripper via noen felles venner en gang. Hun var gift og levde en normalt liv bortsett fra yrket sitt. Mannen hadde et helt "vanlig" yrke. Jeg er alenemor og student (straks ferdig utdannet nå, da), og hun ville gi meg opplæring som en tjeneste samt fikse meg jobben. Hun mente jeg passet til det pluss at jeg som aleneforsørger kunne trengt pengene Det fristet jo litt da hun fortalte at hun tjente rundt 50 lapper i måneden, og det var ingen prostitusjon i bildet (hun hadde no-touch policy og var streng på denne). Jeg personlig mener jobb er jobb, og ser ikke noe galt i kun det å strippe. Men jeg er klar over at de fleste ikke tenker sånn, og jeg har jo datteren min som dette kanskje ville smelt tilbake på i framtiden (mobbing osv). Så jeg takket nei. Er godt mulig jeg ville sagt ja dersom jeg ikke hadde hatt henne og ikke hadde hatt planer om å få barn. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #17 Skrevet 1. juni 2017 2 timer siden, MorTeresa skrev: Da var du heldig, slik er det ikke for veldig mange her i Oslo. Råttent miljø. Helt kurant i Trondheim i hvert fall. Selvsagt var det kanskje et par "løsslupne" dansere, men størsteparten ikke. Og vi tjente godt uten å prostituere oss altså. Hadde gjort det om igjen! Anonymkode: 8f71c...d31
Perle Skrevet 1. juni 2017 #18 Skrevet 1. juni 2017 21 timer siden, Den Lille Heksa skrev: Vet ikke hvaslags svar du regner med å få. Folk flest vil jo være dømmende, noe du ser her også. Men jeg personlig ser ikke noe problem med det. Slik vil det være med alt som er kontroversielt. Jeg tenker ellers "troll". Samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå