Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 1. januar 2005 #1 Skrevet 1. januar 2005 Har lastet ned en dvd bestående av .vob, .ifo og .bup filer. Har brukt Nero for å sette disse sammen til en "normal" film, men på forhåndsvisningen inne i programmet blir det bare hakking, akkurat som når du kjører en vanlig dvd plate på 2x hastighet. Vil dette forsvinne slik at det som blir brent på dvd er normalt? I tillegg er det lagt inn reklame med jevne mellomrom på filmen. Det kommer opp et bilde hvor det står "Spruce Technologies". Noen som har vært borti dette?
Robban43 Skrevet 1. januar 2005 #2 Skrevet 1. januar 2005 Den filmen er antaglig recodet med software fra Spruce Tec. Hvis det er en demo som er brukt vil det komme reklame fra produsenten. Det at det hakker med Nero er jeg ikke så sikker på, men jeg ville brukt Clone DVD (kan lastes fra nettet) til å brenne dvd filmen. Dette programmet setter alle filene sammen selv og recoder filmen, samt brenner ut.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 1. januar 2005 #3 Skrevet 1. januar 2005 Er det sannsylig at jeg vil få hakking/stopp i selve filmen dersom jeg redigerer bort de bitene med reklame?
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 2. januar 2005 #4 Skrevet 2. januar 2005 Tror jeg dropper Nero for denne gangen. Hver gang jeg prøver å brenne kommer det opp at det mangler en plug in. Når jeg da går på nettsiden til Nero for å hente denne kommer det opp at man må betale for den.(Ja jeg har fullversjon av Nero.) Har prøvd Clone DVD, men den kommer bare med varsel om at den ikke finner en dvd eller dvd filer i den mappa jeg har spesifisert. Hvilke filtyper leser CloneDVD?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå