Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Jeg er for tiden ansatt, men er på utkikk etter en ny jobb, så lurer på hva min nåværende stilling er.

Takk for svar!

Anonymkode: ea0b4...2c7

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Din nåværende stilling er jo den jobben du HAR. Det ligger liksom i navnet. 

Anonymkode: c4705...830

AnonymBruker
Skrevet

"Fast ansatt"? Det at du ser etter ny jobb har ingenting med din nåværende stilling å gjøre.

Anonymkode: dabb0...2fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heisann!

Jeg er for tiden ansatt, men er på utkikk etter en ny jobb, så lurer på hva min nåværende stilling er.

Takk for svar!

Nei, dette kan ikke være sant! :fnise:

Anonymkode: c6f74...e1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Din nåværende stilling er jo den jobben du HAR. Det ligger liksom i navnet. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

"Fast ansatt"? Det at du ser etter ny jobb har ingenting med din nåværende stilling å gjøre.

Anonymkode: dabb0...2fd

Kanskje litt dårlig formulert fra min side..
Står på finn "nåværende stilling", skal jeg skrive fast ansatt der når jeg søker nye jobber?
Evt kan jeg skrive "deltidsansatt"? da jeg bare jobber 3 kvelder i uken.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du skal skrive hvilken type jobb du har. Altså, er du renholder så skriver du «renholder», er du rørlegger så skriver du «rørlegger». 

AnonymBruker
Skrevet

Haha... De mener hva slags stilling du har nå. Ikke stillingsprosent (selv om dette er naturlig å oppgi om du er deltidsansatt). 

Anonymkode: d0acf...df3

Skrevet

Skriv stillingstittelen du har i arbeidskontrakten din, presiser gjerne at det er deltid (og prosenten du jobber). Siden du er på let etter annen jobb er det ikke noe i veien for å formulere en plass at du er "arbeidssøkende" og/eller "på leting etter nye utfordringer". Lykke til med jobbsøking :) 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, n0mdeplume skrev:

Skriv stillingstittelen du har i arbeidskontrakten din, presiser gjerne at det er deltid (og prosenten du jobber). Siden du er på let etter annen jobb er det ikke noe i veien for å formulere en plass at du er "arbeidssøkende" og/eller "på leting etter nye utfordringer". Lykke til med jobbsøking :) 

Det er jo ganske unødvendig. Det er åpenbart at man er arbeidssøkende når man søker jobber. 

Anonymkode: d0acf...df3

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ganske unødvendig. Det er åpenbart at man er arbeidssøkende når man søker jobber. 

Aktiv arbeidssøkende da. TS får tenke litt selv på hva som passer/ikke passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...