Gå til innhold

Slankemidler

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, å spise sunt, og trene er beste måte å slanke seg på, og jeg gjør dette, men vet DU om noen slankeprodukter som faktisk funker? Jeg leter etter noe som virkelig funker.

I tillegg leter jeg etter en krem også, som kan hjelpe huden med å stramme opp mens jeg går ned i vekt slik at det ikke blir en hengete hud som henger og slenger etter idealvekten er nådd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis det fantes noe som virket, tror du ikke du ville hørt om det da?

Skrevet

Jeg har prøvd alt. Jeg hr trodd og jeg har håpet. Jeg har nyst av pulver og smurt med krem.

Nei, det funker ikke.

Foreslå det og jeg har prøvd det.

Spør om det funker, og jeg vil svare deg nei.

Sorry - livet er brutalt.

Legge om kostholdet og bevege seg mer, er ikke den beste måten å gå ned på, men den eneste.

Og omlegging av livsstil er det eneste som nytter, slanking i seg selv, funker ikke. I lengden.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det beste slankemidlet som finnes, er HARD trening, og sunt kosthold. I stedet for å lete etter mirakelprodukter på nett, kan du bruke tiden på å løpe deg en tur, få opp pulsen, og med det også forbrenningen.

Gjest trådstarter her
Skrevet

Trådstarter her..

Vet bra at HARD trening som dere sier hjelper. Har trent i 2 år nå, aerobic, step, spinning, jogging på sommeren, og styrke. Spiser regelmessig og sunt også. Problemet er at jeg ikke får vekk det gjenværende fettet på hofter, mage og lår uansett hva jeg trener.

Gjest Gjesta
Skrevet

Men da må du kanskje gå kostholdet ditt og treningen din nærmere etter i sømmene. For å gå ned, må du ganske enkelt forbruke mindre enn du inntar, det høres enklere ut enn det er, dessverre. Få i deg nok proteiner, og kutt ned på de raske karbohydratene.

I tillegg kan det hende du trener feil; i tillegg til all utholdenhetstreningen, burde du legge inn flere og muligens litt hardere styrkeøkter. Styrketrening bygger muskelmasse, som forbrenner mer fett også i hvilemodus. 50/50 fordeling av styrketrening og utholdenhetstrening er en god ide.

Kanskje du kunne vurdere å anskaffe en pulsklokke, slik at du blir sikrere på at du under treningen befinner deg innenfor den pulssonen der du forbrenner fett mest effektivt.

Skrevet

Selv har jeg aldri prøvd slankemidler, rett og slett fordi jeg ikke har behov for det. Men jeg har ei venninne som lenge har vært overvektig, og som hang seg på Fedon Lindbergs metode. Hun fulgte hans program i en god stund, og merket gode resultater etterhvert. Dette er faktisk en metode jeg har tro på, fordi den er bevist og argumentene er virkelig til å stole på.

Skrevet
Hvis det fantes noe som virket' date=' tror du ikke du ville hørt om det da?[/quote']

:enig_animasjon:

Skrevet

kanskje du trener for hardt og intensivt? Slik at pulsen når du trener fyker rett opp og over forbrenningsnivået?

Legg inn litt lavintensiv trening som stavgang i stedenfor jogging for eksempel og se om ikke det hjelper.

Skrevet

eplecidereddikk 600 mg !! Slankemiddel er det nok ikke... men det hjelper på forbrenningen, søtsuget er nesten borte (bortsett fra en gang i mnd :evil: ) og jeg orker ikke spise så mye som jeg gjorde før...

Det hjelper på meg hvertfall!! :wink:

Skrevet

En venninne av meg har gått ned 58 kg de siste to årene, og mener bestemt at det er CLA som er årsaken til at hun faktisk fortsatt er ganske fast i fisken. Og det er faktisk rart, man skulle tro at huden hennes hang mye mer enn den faktisk gjør

Skrevet
En venninne av meg har gått ned 58 kg de siste to årene, og mener bestemt at det er CLA som er årsaken til at hun faktisk fortsatt er ganske fast i fisken. Og det er faktisk rart, man skulle tro at huden hennes hang mye mer enn den faktisk gjør

Dette kunne jeg tenke meg å høre mer om. Jeg skal selv ned i vekt og vet med sikkerthet at jeg aldri kommer til å få noe flott kropp. Til det er jeg for stor nå..

Gjest gjest 0
Skrevet

Undersøkelser viser at eplecidereddikk og CLA har null virkning...

Om huden blir slapp eller ikke avhenger av gener og trening! Man kan uansett ikke regne med at kroppen blir stram og fin hvis man skal ned mange kilo.

Selv angrer jeg på at jeg ikke trente da jeg gikk ned (hadde spiseforstyrrelse), Men jeg fikk heldigvis dekket bukplastikken min av staten. Men jeg anbefaler ingen å ta utgangspunkt i at man skal rette opp med plastisk kirurgi. Det følger med mange "bivirkninger" etter en slik operasjon. Dessuten er det jo mer enn bare magen som blir slapp. Armer, lår, bryster osv... Ikke kult å være slank og fin og ha hengende hud på lårene og kalkunarmer! (jeg vet hva jeg snakker om... :-? )

Pam

Gjest Gjesta
Skrevet

I kombinasjon med et forbedret kosthold og bra trening, kan faktisk CLA ha en viss effekt, men det er dyrt, du må ta det over lang tid, og om du får resultater eller ikke, er veldig individuelt.

http://www.trim.no/artikkel.php?id=173

Så jeg ville tenkt meg vel og lenge om.

Gjest Anonymous
Skrevet
I kombinasjon med et forbedret kosthold og bra trening, kan faktisk CLA ha en viss effekt, men det er dyrt, du må ta det over lang tid, og om du får resultater eller ikke, er veldig individuelt.

http://www.trim.no/artikkel.php?id=173

Så jeg ville tenkt meg vel og lenge om.

Hmmm..rart.

Jeg tok CLA i kun 1 mnd, trente 4 ganger i uken. Og ble kjempe-fit.

er overbevist om at det er cla'en. Har trent uten det på samme måte, og effekten var ikke lik.

Gjest Coolaid
Skrevet
Trådstarter her..

Vet bra at HARD trening som dere sier hjelper. Har trent i 2 år nå, aerobic, step, spinning, jogging på sommeren, og styrke. Spiser regelmessig og sunt også. Problemet er at jeg ikke får vekk det gjenværende fettet på hofter, mage og lår uansett hva jeg trener.

En veldig vanlig grunn til dette er at man faktisk ikke spiser nok! Forbrenningen settes ned dersom du ikke spiser regelmessig, eller spiser for lite i forhold til den mengde du trener. Kanskje du trenger hjelp med å beregne kalori behov ettersom du trener en del?
Gjest Anonymous
Skrevet

Fatter ikke hvorfor ikke flere av dere prøver Grete Roede det viser seg jo gang på gang at det kun er kostholdsendring som gjør underverker og det får man god hjelp til når man går Grete Roede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...