AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Jeg har møtt en mann, og vi har nå datet i ca 2 måneder. den første måneden møtes vi veldig ofte, kanskje sånn 3-5 ganger i uken. Så jeg følte det gikk veldig fint. Han sendte meg meldinger hver dag, hvor vi skrev til hverandre ca hele dagen. Men nå i det siste, så sender han meg nesten ikke meldinger, og vi møtes bare 1 gang i uken. og i det siste er det jeg som tar initativ til at vi skal møtes. Det er også jeg som sender meldinger til han. Og meldingene starter å bli veldig korte, sånn ''hvilken vakt har du idag, hva skal du idag?'' er det vanlig at ting dabber av? og er vi kanskje ikke helt meant to be, siden vi ikke har noe å skrive om til hverandre? eller er det helt normalt? Anonymkode: df1e2...709
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 Med oss økte kontakten etterhvert. Den første måneden var det treff 1 gang i uka med lite kontakt på meldinger, så tok det seg opp etterhvert. Møttes rundt 2-3 ganger i uka og litt småprat på meldinger, ikke hver dag, neste måned. Anonymkode: 9ef36...35c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 At melingene kan dabbe av litt er ikke så unaturlig, men at interessen for å møtes dabber av så mye er vel litt mer negativt. Og spesielt hvis alt initiativ kommer fra den ene parten bare. Kanskje like greit å spørre hva han tenker/føler? Anonymkode: 291c5...d76 2
sol87 Skrevet 2. juni 2017 #4 Skrevet 2. juni 2017 På 5/31/2017 den 21.33, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt en mann, og vi har nå datet i ca 2 måneder. den første måneden møtes vi veldig ofte, kanskje sånn 3-5 ganger i uken. Så jeg følte det gikk veldig fint. Han sendte meg meldinger hver dag, hvor vi skrev til hverandre ca hele dagen. Men nå i det siste, så sender han meg nesten ikke meldinger, og vi møtes bare 1 gang i uken. og i det siste er det jeg som tar initativ til at vi skal møtes. Det er også jeg som sender meldinger til han. Og meldingene starter å bli veldig korte, sånn ''hvilken vakt har du idag, hva skal du idag?'' er det vanlig at ting dabber av? og er vi kanskje ikke helt meant to be, siden vi ikke har noe å skrive om til hverandre? eller er det helt normalt? Anonymkode: df1e2...709 Hos meg har det bare økt, men det høres litt mye ut å møtes opp til fem ganger i uka i løpet av den første måneden. Kanskje han syntes det ble veldig mye? Nå er ikke jeg et fasitsvar og alle er forskjellige, men jeg og min date har datet i 5 måneder, og vi møtes 1-2 ganger i uka. Det handler litt om at vi begge er slitne etter jobb og slikt, men hos oss har kontakten økt, ikke dabbet av.
stan Skrevet 2. juni 2017 #5 Skrevet 2. juni 2017 Etter to måneder bodde vi nesten sammen , etter ca 6 måneder bodde vi faktisk sammen. Etter ti måneder kjøpte vi hus sammen og etter et drøyt år fikk vi en baby. Det gikk litt fort for oss .
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #6 Skrevet 2. juni 2017 Jeg vil si at det så og si alltid er et dårlig tegn at ting dabber av. Har dessverre opplevd dette flere ganger, og det har vært fordi han gradvis har mistet interessen. Det er jo logisk, hvis hans interesse øker vil han vel ta mer kontakt og insj til å møtes? Veldig kjipt, men dessverre TS. :/ Anonymkode: 08c56...145
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #7 Skrevet 2. juni 2017 Jeg skulle ønske jeg var som dere i denne tråden... Jeg er så ¤%#%#, nemlig. For jeg har ikke problemer med å ta kontakt og møtes ofte når følelsene fortsatt er tamme, men når de begynner å bli seriøse og sterkere, så trekker jeg meg bort. Er ikke ofte at jeg ser at andre skriver det, de fleste fungerer motsatt. Men det kan jo hende at han er sånn..? Gi det hvert fall en liten tanke. Anonymkode: 18c4a...b8e
Gjest GoldenLioness Skrevet 3. juni 2017 #8 Skrevet 3. juni 2017 Med de seriøse jeg har hatt har det aldri dabbet av. Tvert imot. Masse kontakt, SMS, nattameldinger, se hverandre så mye som mulig, dra på fester sammen og masse klining. For meg hadde det vært et tegn på at jeg ikke var interessert, men alle er selvsagt forskjellig. Jeg hadde nok trukket meg bort om en mann allerede etter 2 mnd begynte å dabbe av. Den første tiden skal en liksom ikke få nok av hverandre.
Million Skrevet 3. juni 2017 #9 Skrevet 3. juni 2017 I denne perioden skulle dere vel egentlig ha møtt hverandre bare enda mer, og knapt kunnet få nok av hverandre. Dersom følelsene var stigende, altså.... Så jeg tror egentlig at det fra hans side er synkende, dessverre. Atferden hans kan tyde på det, få møter, få initiativ, lite meldinger osv. Jeg hadde ikke orket å finne meg i noe sånt, så jeg hadde nok spurt rett ut. "Er du egentlig lei, vil du ut av dette? Har det hele kjølnet litt for din del?""
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå