Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #1 Skrevet 1. januar 2005 Vet noen om det finnes et Tigi produkt som deler håret på samme måte som ved saltvannsspray? Skulle gjerne funnet et alternativ da saltvannspsray sliter veldig på håret mitt.
Gjest Xavia Skrevet 1. januar 2005 #2 Skrevet 1. januar 2005 Vet noen om det finnes et Tigi produkt som deler håret på samme måte som ved saltvannsspray? Skulle gjerne funnet et alternativ da saltvannspsray sliter veldig på håret mitt. :o Hvordan sliter saltvannspray noe mer enn annen guffe man putter i håret?
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2005 #3 Skrevet 1. januar 2005 Salt trekker vel fuktigheten ut av håret, men det samme gjør vel alkohol også, som finnes i rikelige mengder i de fleste stylingprodukter.
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #4 Skrevet 1. januar 2005 Jeg synes ikke John Frieda sin saltvannspay IKKE slet så på håret som wella sin..
Jenni Skrevet 2. januar 2005 #5 Skrevet 2. januar 2005 det eneste produktet jeg kan tenke meg at har en lignende effekt er Headbanger fra Tigi. Det er en voksspray på gassflaske som gir helt sinnsykt volum og en rufsete look. Den anbefales på det varmeste. Ellers har ikke Tigi saltvannsspray, men de har mange gode våtsprayer som f.eks maxxed-out, men det er mer for volum og hold
Gjest Xavia Skrevet 2. januar 2005 #6 Skrevet 2. januar 2005 Men...disse "saltvannsprayene" inneholder vel ikke akkurat SALT ??
Gjest Dalwhinnie Skrevet 2. januar 2005 #7 Skrevet 2. januar 2005 Men...disse "saltvannsprayene" inneholder vel ikke akkurat SALT ?? Wella sin inneholder hvertfall noe salt. Kjente det da jeg fikk en hårtust i munnen da jeg hadde den i håret. Smakte definitivt salt.
Jenni Skrevet 2. januar 2005 #8 Skrevet 2. januar 2005 jo de gjør faktisk det. har laget en saltvannsspray hjemme engang, funket faktisk ganske bra. Håret blir grovere og lettere å forme, som etter en dag på stranden
Heidipia:) Skrevet 2. januar 2005 #9 Skrevet 2. januar 2005 Wella sin inneholder hvertfall noe salt. Kjente det da jeg fikk en hårtust i munnen da jeg hadde den i håret. Smakte definitivt salt. :enig_animasjon: samme her, må nok inneholde en del salt tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå