Gå til innhold

Tissing!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dama mi turte ikke tisse dersom jeg var i samme leilighet da vi begynte sammen. Dette er noe du må ta gradvis, ikke bare kaste på henne at jeg vil se deg tisse deg ut. Begynn med å være på badet sammen med henne når hun tisser. (eller i leligheten med høy musikk på om hun er på det stadiet). Så kysser du henne mens hun tisser. Neste steg er å be om å få se på når hun tisser. Deretter ber du om å få se på at hun tisser i dusjen under rennende vann. Så tisse på deg i dusjen. Så er det å tisse på deg i badekaret uten rennende vann. Deretter kan du be henne tisse i munnen din. Og så kan bu be henne tisse i buksa.

Tiss er helt ufarlig og sterilt, og gir en ekstra dimensjon i sexlivet ingen burde være foruten. Du har ikke levd før du har ligget under en vakker kvinne og sett inn i øynene hennes (mellom puppene) mens hun sakte tømmer seg i munnen din og samtidig stryker deg gjennom håret og forteller deg for en flink gutt du er.

Dersom du tar det gradvis kommer dama di til å elske det til slutt, og kanskje opplever du som meg at du våkner av at dama di plasserer seg på ansiktet ditt og fyller opp munnen din ´fordi hun ikke gidder å gå på toalettet´

Anonymkode: 7a259...895

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du tar det gradvis kommer dama di til å elske det til slutt, og kanskje opplever du som meg at du våkner av at dama di plasserer seg på ansiktet ditt og fyller opp munnen din ´fordi hun ikke gidder å gå på toalettet´

Eller, hun sier nei og mener nei.

Et nei skal respekteres. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og tenner på det samme sånn ca. Ikke å se noen tisse på seg, men å tisse på og bli tisset på. Jeg har vært heldig og har vært i forhold der partneren min har likt det samme sånn at vi har gjort det av og til. Har også vært i forhold der partneren min avfeide det totalt. Neste gang jeg går inn i et forhold med tanken på at det skal vare så ønsker jeg å finne en med samme fetisj. For meg er det et krydder som drar det ekstra langt av og til og som gjør at sexopplevelsen heves. Jeg kan ikke tenke meg å leve resten av livet uten å kunne leve dette ut, og så får andre syns hva de vil om det.

Anonymkode: 3af81...598

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner nå at dersom man er ute etter ny partner, er det mye som må taes opp på første date. 

Anonymkode: eeadf...9b5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er så til de grader turn off for meg at jeg aldri hadde gått med på det. Hadde ført til at min tenning på han hadde forsvunnet. Hadde valgt å avslutte samlivet, Dette er viktig å opplyse om før forholdet blir alvorlig 

Mener du å si at du hadde avsluttet samlivet om han hadde spurt om dette?

Anonymkode: be0d0...eed

AnonymBruker
Skrevet

Hadde eg vert i et seriøst forhold med ei kvinne som hadde så stor tisse fetish, så hadde eg hvertfall gjort det for hennes del.  En vet jo ikke om man liker det før en har prøvd. 

Anonymkode: bcef7...1bd

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for tull, brukerdebatt, spekulasjoner og krenkende utsagn.

Edie, mod.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dama mi turte ikke tisse dersom jeg var i samme leilighet da vi begynte sammen. Dette er noe du må ta gradvis, ikke bare kaste på henne at jeg vil se deg tisse deg ut. Begynn med å være på badet sammen med henne når hun tisser. (eller i leligheten med høy musikk på om hun er på det stadiet). Så kysser du henne mens hun tisser. Neste steg er å be om å få se på når hun tisser. Deretter ber du om å få se på at hun tisser i dusjen under rennende vann. Så tisse på deg i dusjen. Så er det å tisse på deg i badekaret uten rennende vann. Deretter kan du be henne tisse i munnen din. Og så kan bu be henne tisse i buksa.

Tiss er helt ufarlig og sterilt, og gir en ekstra dimensjon i sexlivet ingen burde være foruten. Du har ikke levd før du har ligget under en vakker kvinne og sett inn i øynene hennes (mellom puppene) mens hun sakte tømmer seg i munnen din og samtidig stryker deg gjennom håret og forteller deg for en flink gutt du er.

:link:

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner nå at dersom man er ute etter ny partner, er det mye som må taes opp på første date. 

Ja, det er helt klart... hva skjedde med god gammeldags knulling? Jeg forstår og respekterer at vi alle har ulike preferanser... men det har tydeligvis skjedd mye siden jeg begynte å ha sex. Tissing, rompeslikking (er visst helt vanlig) osv. wow...

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du å si at du hadde avsluttet samlivet om han hadde spurt om dette?

Dersom det er viktig for han ja

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom det er viktig for han ja

Hva mener du med 'viktig' her? Jeg mener... på hvilken måte ville et slikt ønske gå ut over deg? Du kan jo bare si nei, vet du. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med 'viktig' her? Jeg mener... på hvilken måte ville et slikt ønske gå ut over deg? Du kan jo bare si nei, vet du. 

Lest tråden? TS har mistet tenninga, siden hun sa nei til tissing. Det er blitt SÅ viktig for ham.
Om det hadde blitt så viktig for en av mine monogame partnere, hadde jeg også valgt å avslutte forholdet, sånn at han kunne funnet noen å gjøre dette med. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, kattepusen skrev:

Lest tråden? TS har mistet tenninga, siden hun sa nei til tissing. Det er blitt SÅ viktig for ham.
Om det hadde blitt så viktig for en av mine monogame partnere, hadde jeg også valgt å avslutte forholdet, sånn at han kunne funnet noen å gjøre dette med. 

Jeg har lest tråden, men kommentaren jeg svarte på ga rom for  tolkninger. Jeg trodde kanskje at hun mente at bare et litt kinky ønske var nok til at hun ville gå, men sannsynligvis har nok du den rette forståelsen her. 

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har utvikla seg til å bli så "viktig" for meg, så eg har fortalt min kone hvor mye dette betyr, og hvordan dette vil påvirke vårt sexliv. Det er jo ikke bare og hive henne på dør, i et sterkt forhold mener eg at man kan snakk om alt mellom himmel og jord, men i dette tilfelle vart samtalen veldig kort.... hadde andre damer som er i forhold her inne, gjort en så viktig samtale virkelig så kort? Enda dere visste hvor viktig det var for partneren? Hadde det ikke vert er tema?

Mannen min tok opp noe av det samme med meg (han liker å bli tisset på) etter at vi hadde vært sammen og gift en stund. Det tenner meg ikke overhodet personlig, men jeg gjør det i blant for hans del - det plager meg jo ikke heller, og jeg blir jo glad av å gjøre ham glad :) 

Anonymkode: 578ea...d95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min tok opp noe av det samme med meg (han liker å bli tisset på) etter at vi hadde vært sammen og gift en stund. Det tenner meg ikke overhodet personlig, men jeg gjør det i blant for hans del - det plager meg jo ikke heller, og jeg blir jo glad av å gjøre ham glad :) 

Anonymkode: 578ea...d95

Kjekt nå prartnern har forståelse👍👍 tommel opp til deg altså👍👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den her er vanskelig... Personlig hadde jeg sagt det var greit så lenge jeg ikke ble tisset på selv og han tok på seg alt det praktiske etterpå... Tror jeg. Men det hjelper jo ikke deg mulig.

Var i en lignende situasjon, der en partner fortalte om en bleie-fetisj. Og jeg freaka... etterhvert. Jeg klarte absolutt ikke ta del i det selv om vi forsøkt hans opplegg noen ganger.  Og jo mer negativ jeg ble jo, viktigere ble det for ham med fetisjen. Jeg tror han følte seg avist som menneske på ett vis. Og trengte min bekreftelse og velvilje. at jeg ga noe. men det el for mye for meg. Men jeg kunne ikke, for jeg kjente noe ville knuse inni meg om jeg ble med på det her mer. Det ble slutt mellom oss. Mange årsaker. Men det der var spikeren.

Anonymkode: 4fcac...827

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...