Gå til innhold

Tissing!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Eg er ein mann på 35 år fra Bergen. Eg har ei flott dame og barn. Men det er et problem.... Eg har ein EXTREM fetish for tissing! ingenting er meir sexy og deiligt og opphissende en å se damer tisse! Lyden når tisset fosser ut! Og synet av herligheten renne ned langs buksa. Elsker å se damer tisse i buksa. Har tatt opp dette tema med min kjære, men det var totalt avblåst. Dette har resultert i at min lyst ikkje lenger er til stede.. så eg spørr dere damer, Er tissing så fy fy? 

Anonymkode: bcef7...1bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en fetish for spesielt interesserte, om hun ikke er interessert så må du nesten bare respektere det.  

• Liker 4
Gjest Hildur70
Skrevet

Urin hører hjemme i toalettet. Møtte en som ønsket å tisse på meg. Det ble ikke flere møter med han. Men for all del, du finner nok noen likesinnede

AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar kattepusen👍

AnonymBruker
Skrevet (endret)

For min del er tissing en nødvendig kroppsfunksjon som hører hjemme på badet. Det er også privat. Derfor hadde jeg opplevd det ydmykende å tisse i buksa forran andre. Det er selvsagt ikke noe galt i at du liker det, men du må bare akseptere hennes syn på saken.

Anonymkode: bf331...793

Endret av Edie
Ryddet for svar til slettet innhold. Edie, mod.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eg har respektert hennes svar. Men dette er blitt så sterk fetish at lysten på samleie ikkje lenger er der.. skjønner at det kan virke litt 'nasty' får de fleste kvinner. Men det er blitt et ganske så stort problem for meg... et forhold handler mykje om nærhet og samleie, men når ikkje gnisten er der, så er det ikke så lett... men takker for alle svar

Skrevet

Hva vil du at hun skal gjøre med det? 
Det er du som må jobbe med deg her. 

Skrevet
3 minutter siden, kattepusen skrev:

Hva vil du at hun skal gjøre med det? 
Det er du som må jobbe med deg her. 

Det er både rett og feil.

Han har åpnet seg for henne med et problem som nå påvirker de begge. Han sliter med å tenne når han ikke får tilfredstilt sin fetish. Det går selvsagt også ut over kona.

Han har et valg mellom å "fortrenge" sin fetish og forsøke leve som før, hvilket vil være vanskelig mtp tenning, eller han kan velge å gå fordi han ikke får utløp for sin fetsih sammen med kona.

Da er det også opp til kona om hun ønsker at han skal gå eller ha et utilfredstillende sexliv. Hun kan velge å gå selv, hun kan fortsette sammen med ham i ett forhold med dårlig sex for dem begge, eller hun han utfordre seg selv og gjøre et forsøk på å komme han i møte. Jeg sier ikke hun skal bare ettergi seg i hans fetish, men kanskje gå noen runder med seg selv om forholdet er verdt å avsluttes uten å i det minste ha forsøkt å komme sin partner litt i møte. Og nei, det skal hun ikke gjøre om hun absolutt finner det frastøtende og utenkelig.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Det er både rett og feil.

Han har åpnet seg for henne med et problem som nå påvirker de begge. Han sliter med å tenne når han ikke får tilfredstilt sin fetish. Det går selvsagt også ut over kona.

Han har et valg mellom å "fortrenge" sin fetish og forsøke leve som før, hvilket vil være vanskelig mtp tenning, eller han kan velge å gå fordi han ikke får utløp for sin fetsih sammen med kona.

Da er det også opp til kona om hun ønsker at han skal gå eller ha et utilfredstillende sexliv. Hun kan velge å gå selv, hun kan fortsette sammen med ham i ett forhold med dårlig sex for dem begge, eller hun han utfordre seg selv og gjøre et forsøk på å komme han i møte. Jeg sier ikke hun skal bare ettergi seg i hans fetish, men kanskje gå noen runder med seg selv om forholdet er verdt å avsluttes uten å i det minste ha forsøkt å komme sin partner litt i møte. Og nei, det skal hun ikke gjøre om hun absolutt finner det frastøtende og utenkelig.

Hun har alt sagt nei, nei betyr nei. Det betyr ikke "prøv igjen senere". 
Jeg håper da at han var ærlig med henne om hvor viktig dette var, sånn at hun hadde all informasjonen når hun sa nei. 

• Liker 2
Skrevet

Du må respektere henne på det. Men syntes kanskje hun kan prøve for å se, men ikke bli sur og grinete om hun ikke vil. Er for spesielt interesserte. Jeg og en tidligere kjæreste tisset innimellom på hverandre der dusjen var stor nok for begge. Hun kunne fint pissa på seg for å glede meg.

Skrevet
2 minutter siden, kattepusen skrev:

Hun har alt sagt nei, nei betyr nei. Det betyr ikke "prøv igjen senere". 
Jeg håper da at han var ærlig med henne om hvor viktig dette var, sånn at hun hadde all informasjonen når hun sa nei. 

De fleste vil reagere med et umiddelbart nei på noe ukjent og fremmed. Jeg skrev da vitterlig at hun kan ta noen runder med seg selv og vurdere hva som er viktigst. Jeg skrev ikke at hun skal etterkomme hans fetish uansett hva. Noen ganger er det nettopp litt tid i tenkeboksen som gjør at man ser ting i perspektiv og sammenheng, og får vurdert konsekvenser og muligheter og hva det koster av en selv. Dessuten sa jeg også tydelig at hun har et eget valg, helt adskilt fra TS egne valg. Eller, alle valg som gjøres i en slik situasjon, vil påvirke begge to, men valgene må de ta selv på eget grunnlag. Det er noen valg som påtvinger valg også på den andre (å gå fra hverandre) uavhengig av hvem som ender opp med å gjøre valget.

Er virkelig ikke alt det verdt en vurdering i det minste?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

De fleste vil reagere med et umiddelbart nei på noe ukjent og fremmed. Jeg skrev da vitterlig at hun kan ta noen runder med seg selv og vurdere hva som er viktigst. Jeg skrev ikke at hun skal etterkomme hans fetish uansett hva. Noen ganger er det nettopp litt tid i tenkeboksen som gjør at man ser ting i perspektiv og sammenheng, og får vurdert konsekvenser og muligheter og hva det koster av en selv. Dessuten sa jeg også tydelig at hun har et eget valg, helt adskilt fra TS egne valg. Eller, alle valg som gjøres i en slik situasjon, vil påvirke begge to, men valgene må de ta selv på eget grunnlag. Det er noen valg som påtvinger valg også på den andre (å gå fra hverandre) uavhengig av hvem som ender opp med å gjøre valget.

Er virkelig ikke alt det verdt en vurdering i det minste?

Som jeg sa, jeg håper jo at TS var ærlig med henne om hvor viktig det var, sånn at hun hadde informasjonen hun trengte for å ta et informativt valg. 

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eg har respektert hennes svar. Men dette er blitt så sterk fetish at lysten på samleie ikkje lenger er der.. skjønner at det kan virke litt 'nasty' får de fleste kvinner. Men det er blitt et ganske så stort problem for meg... et forhold handler mykje om nærhet og samleie, men når ikkje gnisten er der, så er det ikke så lett... men takker for alle svar

3 minutter siden, kattepusen skrev:

Som jeg sa, jeg håper jo at TS var ærlig med henne om hvor viktig det var, sånn at hun hadde informasjonen hun trengte for å ta et informativt valg. 

Jeg tolker dette som at TS har fortalt om sin fetish og hun vil ikke. I etterkant har behovet for fetishen eskalert sammen med dalende gnist. Usikker om hun er informert om konsekvensene i ettertid av hennes nei?!

AnonymBruker
Skrevet

Dette har utvikla seg til å bli så "viktig" for meg, så eg har fortalt min kone hvor mye dette betyr, og hvordan dette vil påvirke vårt sexliv. Det er jo ikke bare og hive henne på dør, i et sterkt forhold mener eg at man kan snakk om alt mellom himmel og jord, men i dette tilfelle vart samtalen veldig kort.... hadde andre damer som er i forhold her inne, gjort en så viktig samtale virkelig så kort? Enda dere visste hvor viktig det var for partneren? Hadde det ikke vert er tema?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å onanere da jeg er tissetrengt, tisser alltid på meg under orgasme da. Egentlig er tissinga et uhell som jeg ikke kan styre.

Anonymkode: a98e3...9e6

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har utvikla seg til å bli så "viktig" for meg, så eg har fortalt min kone hvor mye dette betyr, og hvordan dette vil påvirke vårt sexliv. Det er jo ikke bare og hive henne på dør, i et sterkt forhold mener eg at man kan snakk om alt mellom himmel og jord, men i dette tilfelle vart samtalen veldig kort.... hadde andre damer som er i forhold her inne, gjort en så viktig samtale virkelig så kort? Enda dere visste hvor viktig det var for partneren? Hadde det ikke vert er tema?

For meg hadde samtalen om wet vært kort ja, da det er langt langt fra min egen kink. 
Men så er min partner så heldig, at jeg er åpen for at han kan gjøre sine kink med andre partnere om han finner noen som er villig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke for alle å ha et så opent forhold. Selv om eg skulle ønske det i dette tilfelle..

Skrevet

Tissing er ingen uhell, er ren fornøyelse når damer slepper ut sine safter

AnonymBruker
Skrevet

Dette er så til de grader turn off for meg at jeg aldri hadde gått med på det. Hadde ført til at min tenning på han hadde forsvunnet. Hadde valgt å avslutte samlivet, Dette er viktig å opplyse om før forholdet blir alvorlig 

Anonymkode: eeadf...9b5

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne hatt en så kort samtale ja. Noe sånt hadde jeg blitt litt satt ut av. Om noe kommer brått og uventet på, trenger man gjerne litt tid på å fordøye det. 

Anonymkode: bf331...793

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...