Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en nettleser jeg ikke kan se noen grunner til å ikke laste ned!... Og jeg ventet en mnd før jeg gadd sjekke den ut siden jeg er så skeptisk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hva som skjedde med flash-block?

Det var min favorittutvidelse, men jeg kan ikke finne den nå når jeg skulle laste ned på nytt...

Ha den byttet navn eller noe?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Firefox er kjempebra synes jeg, spesielt at den får fjernet irriterende reklame.

Elle Melle:

Flashblock

Den er ikke på den offisielle extension-siden, men denne siden er også trygg.

Skrevet

Jeg bruker Safari, liker den bedre enn Firefox.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Jeg bruker Safari' date=' liker den bedre enn Firefox.[/quote']

Ulempen er bare at man må ha mac.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ulempen er bare at man må ha mac.

ULEMPE? :sjarmor: Jeg liker også Safari best. :) Og MAC.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

ULEMPE? :sjarmor:  Jeg liker også Safari best. :) Og MAC.

:sjarmor: Mente det ikke sånn, bare det at jeg har ikke Mac.

Skrevet

mac er ingen ulempe - tvert i mot! :sjarmor:

Skrevet

Det eneste irriterende med firefox er at den tøver med skjermstørrelsen på laptopen min, utover det (og noen ikke-kompatible sider) så rocker det.

Skrevet
Elle Melle:

Flashblock

Den er ikke på den offisielle extension-siden, men denne siden er også trygg.

Den virket ikke... :cry:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Den virket ikke... :cry:

Har du firefox versjon 1.0?

• 2 uker senere...
Skrevet

Sønnen min la Firefox inn på vår PC, det medførte at jeg omtrent ikke kunne se hva jeg skrev i mine innlegg, og at når jeg skulle putte på en smiley lengre oppe i innlegget etter at jeg hadde skrevet det, så havnet det bare nederst. Holdt på å bli gal, jeg!

Hr. Sau sier han hadde problemer med nettbanken vår også, etter at firefox ble innstallert.

Hvis dette skal være så himla bra, hvorfor er det så utrolig irriterende, da? :-x

Gjest Anonymous
Skrevet
Sønnen min la Firefox inn på vår PC, det medførte at jeg omtrent ikke kunne se hva jeg skrev i mine innlegg, og at når jeg skulle putte på en smiley lengre oppe i innlegget etter at jeg hadde skrevet det, så havnet det bare nederst. Holdt på å bli gal, jeg!

Hr. Sau sier han hadde problemer med nettbanken vår også, etter at firefox ble innstallert.

Hvis dette skal være så himla bra, hvorfor er det så utrolig irriterende, da? :-x

Det er noe som heter standarder og så har Microsoft funnet opp sine egne, som bare fungerer i Explorer. Dessverre er det mange som følger Microsoft sine i stede for de åpne standarene. Si til hr. Sau at han må si til banken sin at den må skjerpe seg.

Skrevet

Væren, du får lære deg å skrive inn ikonene selv. Så slipper du å irritere deg. Dessuten kan du fint bruke IE selv om sønnen din har lagt inn Firefox. Tviler på om han har klart å fjerne IE helt, nemlig.

En del sider med dynamisk html og javascript er ikke helt gode i andre nettlesere enn IE. De som har designet det har tenkt at det er ca 90% IE-brukere i verden, og resten bruker mange forskjellige nettlesere. Så de har ikke giddet å teste alt i flere browsere. Jeg var en av dem. Nå er jeg litt flinkere til å teste et par browsere til. (Opera og Firefox) Så det er ikke helt Firefox sin feil, det er utviklere som har laget dårlig kode.

Catzy

Skrevet

Installerte Firefox i går, og så langt er jeg strålende fornøyd. Har vinglet mellom IE og Opera på grunn av en side som fusket i en leser, og en annen som fusket i den andre leseren.. Så langt har alle sider funket i Firefox.

Skrevet

Firefox er raskere, adblocken er genial og når man også blir kvitt maser av spionprogrammer.. ja da er alt ok selv om man må bruke IE på nettbanken (ikke min, den funker fint med FF) og om smilybruken blir litt knotete.

Synes nå jeg da :)

Skrevet

Jeg synes faktsik Mozilla Firefox er hakket bedre enn Opera nå. Men vi har flere nettlesere, slik at vi f.eks. kan bruke IE om nettbanken eller noe andre sider krever det.

Er enig med at det kan være noe irriterende dette med smileys når man er vant med at det fungere som det skal. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...