Gå til innhold

Hvordan avslører dere til foreldre om gravidhet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei fine folk her!

Så gleder oss til å avsløre om ikke så lenge. Så jeg og kjæreste min begynte å lurte på om hvordan avsløre vi til foreldrene våre? Har dere noe forslag? Noe morsom eller? :D

Jeg er veldig nervøs til å fortelle det :D Det er våre første barn og er 13 uke på vei <3

Anonymkode: f7992...2d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi bare sa det rett ut med førstemann :P men venter nr 2 nå og kan kanskje tenke meg noe mer kreativt :P 

Vet om flere som gjør litt ulikt der. Vet om ett par som sendte av gårde bilde av bolle i ovn :) 

Anonymkode: 1e4e2...d7e

AnonymBruker
Skrevet

Å vær nå så snill og bare fortell det rett ut. Det er bare på Youtube at folk blir over seg når det fortelles om en graviditet.

Anonymkode: eb621...983

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å vær nå så snill og bare fortell det rett ut. Det er bare på Youtube at folk blir over seg når det fortelles om en graviditet.

Anonymkode: eb621...983

Man må da få velge selv, noen har jo faktisk litt sans for humor ;) 

Anonymkode: 1e4e2...d7e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Holdt det hemmelig så lenge jeg jeg kunn, til uke 23 Heheh, synes det var artig j da:fnise: Holdt svangerskap nr 2 hemmelig ganske lenge også, uke 19 tror j d var.

Anonymkode: dab17...ca0

Gjest Axyine86
Skrevet

Fikk printa "I love grandma/grandpa" på 2 bodyer i str 50 og ga de hver sin innpakket som de måtte åpne foran oss. 😇

AnonymBruker
Skrevet

Inviterte svigerforeldre og egne foreldre til middag en fredagskveld. 

Ventet til alle var kommet, og etter det gikk vi alle sammen sammen inn i spisestua, hvor vi hadde hengt opp blå ballonger, annet blå pynt og skrift på veggen hvor det sto "It's a boy!". :fnise:

Anonymkode: 3b5c6...afc

AnonymBruker
Skrevet

ta på dere  t skjorter hvor det står "jeg skal blir mamma" og "jeg skal bli pappa" å se etter om de reagerer.. :P

Anonymkode: d701f...a23

Skrevet

Jeg kjøpte kaffekopp til dem, med tekst "bestemor" og "bestefar". Pene kopper, god design og kvalitet. Og koppene er enda i bruk 14 år etter.

De ble ufattelig glade, og kommende bestefar begynte å gråte da han skjønte hva gaven egentlig innebar.

AnonymBruker
Skrevet

Viste de bilder av positiv test. Tenke å gjøre mer ut av det, men det ble ikke noe av.

Denne gangen skal jeg ha på kommende storesøster en body med teksten "storesøster", og se om de reagerer på det.

Anonymkode: 23e18...a27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...