Gå til innhold

Kjøpt meg leilighet i nybygg - men alle reagerer neg. på utsikten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flyttet inn tidlig i mai i min helt egne leilighet. Jeg kjøpte den "på papiret" før den stod ferdig og jeg visste at jeg kom til å ha utsikt over en kirkegård. Men alle som har besøkt meg synes det er såååå creepy med denne kirkegården. Den plager ikke meg i det hele tatt, jeg synes det er koselig og se folk som kommer og vanner, planter om, noen sitter en stund ved graven, noen møtes fast på benkene som er der.

Ville du syntes det var ekkelt med utsikt over en kirkegård?

Anonymkode: 24cd8...357

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Fin utsikt det. Og sikkert stilt og rolig nabolag også dersom du har en kirkegård som nærmeste nabo. 

Anonymkode: 4b837...824

• Liker 27
Skrevet

Nei, herlighet, må da være supert med litt grønt rundt seg. :)

• Liker 11
Skrevet

Kirkegård er beste nabo. De som bor der bråker ikke og er veldig fredelige.

• Liker 46
Skrevet

Det hørtes ut som en deilig og fredelig utsikt. Blomster og grønt om sommeren, lys om vinteren, garantert ingen grillfester eller andre forstyrrelser - ser ingen problemer.

Jeg bodde rett ved kirkegård en gang og fikk spørsmål om jeg syntes det var ekkelt å gå forbi der i mørket. Tanken hadde i grunnen aldri streifet meg.

• Liker 13
Gjest Coolaid
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flyttet inn tidlig i mai i min helt egne leilighet. Jeg kjøpte den "på papiret" før den stod ferdig og jeg visste at jeg kom til å ha utsikt over en kirkegård. Men alle som har besøkt meg synes det er såååå creepy med denne kirkegården. Den plager ikke meg i det hele tatt, jeg synes det er koselig og se folk som kommer og vanner, planter om, noen sitter en stund ved graven, noen møtes fast på benkene som er der.

Ville du syntes det var ekkelt med utsikt over en kirkegård?

Døden er en del av livet. Jeg kunne fint bodd slik om jeg trives med resten av leiligheten. Hvorfor bryr du deg egentlig om hva andre syns, det er jo du som bor der :) 

Gjest Coolaid
Skrevet
1 minutt siden, Skay skrev:

Dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Folk som er redd for spøkelser som voksne er så rare.

Anonymkode: 47000...c58

• Liker 9
Skrevet

Så lenge det ikke er tilhørende kirke med hersens bjelleklang så er kirkegårder bare fine. 

• Liker 3
Skrevet

Gled deg til julaften osv når alle har tent lys på gravene, vakkert syn. 

• Liker 20
Skrevet

Høres veldig fint ut! Kirkegårder er fredlige og vakre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må da være stille og rolige naboer, dette? 

Jeg reagerer når jeg er på Ullevål og utsikten er rett ned på en gravlund. Men det er det eneste.

Anonymkode: baa3c...879

• Liker 3
Gjest Solomon Grundy
Skrevet

Slutt og bry deg hva andre tenker.

Det eneste som betyr noe er om du liker det.

AnonymBruker
Skrevet

Kirkegårder er som oftest veldig vakre. Hadde ikke plaget meg i det hele tatt.

Anonymkode: 44778...cb7

• Liker 1
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Nei, forstår ikke problemet med kirkegårder.

Skrevet
18 minutter siden, Skay skrev:

Helt enig. Ikke minst så er det ryddig og pent.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kirkegård på baksiden av blokken jeg bor i, det beste med kirkegården er at jeg vet det aldri kommer til å bli bygget der. Det er ingen støy, kirkegården er av det idylliske slaget med store trær og benker, og ganske fin å gå tur gjennom. Og så lyser det så fint om kvelden vinterstid med alle lyktene. 

Anonymkode: ecbb1...cf1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Takk for oppløftende komm. dere. Jeg elsker denne leiligheten og utsikten men ble litt lei av all negativiteten fra alle som besøkte meg. Det er jo rart av voksne folk er redde for kirkegårder. 

TS

• Liker 6
Skrevet

Hadde ikke brydd meg om jeg hadde utsikt til en kirkegård, koselig på kirkegården. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker kirkegårder. Fredfullt og fint. Hadde ikke hatt noe i mot å ha en som nabo.

Anonymkode: d78de...681

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...