Gå til innhold

Anal sex

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for gode råd.

Ingen av oss drikker..men skal prøve faktisk den kremen.. :)

Anonymkode: 94456...c78

pass på å vent litt før dere kjører penis inn.. jeg glemte det med forrige partneren min, og han var ikke særlig happy når han ikke kjente penisen sin lengre ;) hihi.. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, kattepusen skrev:

pass på å vent litt før dere kjører penis inn.. jeg glemte det med forrige partneren min, og han var ikke særlig happy når han ikke kjente penisen sin lengre ;) hihi.. 

Skjønte ikke... fikk han smerter? I og med at han ikke kjente penisen sin lenger?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønte ikke... fikk han smerter? I og med at han ikke kjente penisen sin lenger?

Nei, det er en bedøvende krem. så penis hans ble bedøvd ;)

Skrevet
19 timer siden, Randi92 skrev:

Er så utrolig lei mannfolk som gnåler om anal! Min type maste også så jeg kjøpte inn den store straponen og sa at vist jeg fikk ta han først hver gang han spurte skulle han få ta meg! Han har ikke nevnt det siden. Hadde nåkk tatt han så brutalt hart at han ikke har klart noe på flere dager etterpå så han tok et lurt valg😂 Det er jo like "godt" for alle, Rompehullet til menn og kvinner er like!!

Om du hadde tenkt til å kjøre han hardt uten noen form for oppvarming er det ikke rart han takket nei, det hadde gjort forferdelig vondt for han.

Analen til kvinner og menn er ikke like. Vi har begge erogene soner der og analsex kan være godt for begge om det gjøres riktig. Men i bunn og grunn skal det være bedre for menn da de har prostata. 

Vi nyter analsex for begge to, med butplug, tunge, fingre, prostatastimulator og penis. 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såklart er det biologisk unaturlig. Endetarmen er laget for én grunn, og det er for å få ut avføring. Vagina er laget for sex og for å føde barn. Og ja, jeg mener det er mer biologisk naturlig å ha oralsex, da dette gir nytelse for kvinnen i og med at klitoris blir stimulert. Og munnen er dessuten en erogen sone, så munnsex er ikke unaturlig. 

Anonymkode: 44bcb...1d7

Dette argumentet holder jo ikke. Om oralsex er naturlig fordi det et godt og få og fordi munnen er erogen er jo analsex like naturlig. Det er både godt og få og en erogen sone der bak også. 

Nå spurte vel forresten ikke TS oss om meningene vi har om analsex, men om vi hadde noe tips til hvordan hun kunne gjøre dette for sin kjære uten at det var ubehagelig. Noen av oss like nemlig å prøve å finne ut om vi kan like det kjæresten våres tenner på før vi forkaster det helt.

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte er så desperat mot analsex at de det går i fri fantasi, vet du.  Håper bare ikke noen tror på tøyset. 

Anonymkode: ce60b...2f8

Ja, men da trenger de vel ikke overføre det til andre som er nysgjerrige på det :)

Skrevet
11 timer siden, kattepusen skrev:

:fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...