Gå til innhold

Anal sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser det! Fniste litt for meg selv, men tenkte jeg skulle la det ligge. Kan jo ikke bli altfor anal. 😂

Anonymkode: 1f5ed...cd9

Hurra! Ikke bare meg som lo :laugh:

Anonymkode: e9bac...763

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det kun pga mannens lyst , kan ikke fordra det, det er så smertefult og gir meg ingennytelse what so ever. Vondt flere dager etterpå og dårlig på å holde igjen luft og avføring. Har det bare sånn en gang i året da, så overlever

Anonymkode: 924df...5ee

Hvorfor er du sammen med en mann som unner deg smerte?

Anonymkode: 55785...461

Skrevet

Samboeren min tenner også veldig på analsex og de første gangene vi gjorde det var det sinnsykt vondt. Det som hjalp meg å slappe av er å bruke en vibrator på klitoris samtidig som han trenger inn i meg. Om jeg klarer å slappe av er det sinnsykt digg, men om man ikke slapper av kan det være smertefullt. 

Jeg liker forresten ikke lang oppvarming der bak. Synes det er bedre å ha inn en penis enn fingre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg må vel faktisk innrømme at jeg ikke er sikker på om jeg kunne hatt et tilfredsstillende sexliv med ei som ikke klarte analsex. Men slik er det. Vi mennesker er forskjellige og forklaringen på at vi gjor sånn og slik og tenner sånn og slik, det ligger ikke bare i det rasjonelle.

Nå er det det å bemerke at jeg har tatt "jomfrudommen analt" på noen ("du jeg har ikke gjort det før, og ante ikke at jeg hadde lyst, men du må [være så snill å] pule meg i rompa!"), og jeg har hatt analsex med minst to som har prøvd men ikke har klart det med andre før (du kan være trygg på at det var under tvil, men når jeg først hadde vært der, så fikk hun ikke nok). Og det kan ikke ha vært tvil om at de har hatt stor glede av å ha meg der. 

Ikke er det for at jeg er liten heller at det går bra.

Så jeg konkluderer med det at om analsex skal fungere eller ikke, det er ikke bare et spørsmål om glidemiddel, vibratorer, fingre og oppvarming. Det har mye å gjøre med hvordan mannen er mot kvinna. Det at han klarer å få henne til å føle seg så trygg, eller til å gi seg så hen - eller kanskje det er noe mer transcendent og ubeskrivelig.

TS, når du skriver at han absolutt vil og du prøver, men det er ikke til å gjennomføre, og så blir det dårlig stemning, så sier det meg at det med at det blir dårlig stemning, er en egenhet med hans oppførsel som gjør at du låser deg. Så det har like mye med hans oppførsel som med dine fysiske begrensninger å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Alle KG-menn er selvsagt eksperter på enhver seksuell setting, stilling etc. De har omvendt alle de har møtt. :sarkasme:

Anonymkode: e9bac...763

• Liker 1
Skrevet

Er så utrolig lei mannfolk som gnåler om anal! Min type maste også så jeg kjøpte inn den store straponen og sa at vist jeg fikk ta han først hver gang han spurte skulle han få ta meg! Han har ikke nevnt det siden. Hadde nåkk tatt han så brutalt hart at han ikke har klart noe på flere dager etterpå så han tok et lurt valg😂 Det er jo like "godt" for alle, Rompehullet til menn og kvinner er like!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med analsex?? Greit nok for de som har lyst til deg og som liker det, men når man ikke liker det hvorfor i all verden skal man gjøre det da? Det er helt unaturlig biologisk å ha analsex, og overhode ikke noe som man verken trenger å prøve eller fortsette med dersom man ikke liker det. Mannfolk: Respekter deres kvinner, og finn dere heller en mann om dere har så sinnsykt behov for å penetrere rumpehullet! Dere får både munn og vagina og stikke penisen i hos kvinner, blir dere aldri fornøyd?? 

Anonymkode: 44bcb...1d7

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med analsex?? Greit nok for de som har lyst til deg og som liker det, men når man ikke liker det hvorfor i all verden skal man gjøre det da? Det er helt unaturlig biologisk å ha analsex, og overhode ikke noe som man verken trenger å prøve eller fortsette med dersom man ikke liker det. Mannfolk: Respekter deres kvinner, og finn dere heller en mann om dere har så sinnsykt behov for å penetrere rumpehullet! Dere får både munn og vagina og stikke penisen i hos kvinner, blir dere aldri fornøyd?? 

Hvorfor mener du at menn skal finne andre menn for analsex? Tror du man blir homofil av å ønske å stikke pikken i rumpa på en dame? 

Du skriver også at det er biologisk unaturlig å ha analsex. Hvorfor det? Og mener du det er mer biologisk naturlig å ha oralsex?

Forklar deg gjerne.  

Anonymkode: ce60b...2f8

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta det som et sunnhetstegn at kroppen din ikke liker analsex. Tarmen din er ikke skapt for at noe skal inn, bare ut. Analsex gjør at kroppen din blir forvirret, og du vil få problemer med å gå på do, da kroppen tror at den egentlig har sex og du vil ikke klare å få noe ut. Og tro meg, du vil virkelig ikke begynne med avføringspiller bare fordi du har fått ødelagt tarmen. Analsex er litt det samme som røyking: De første gangene er det helt jævlig, men når du har gjort det et par ganger og blir vant til det så har skaden allerede skjedd. Kroppen har gitt opp, og den skjønner at du jobber imot den. 

Anonymkode: 3f30c...a38

:hoho::hoho:

Skrevet (endret)
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser det! Fniste litt for meg selv, men tenkte jeg skulle la det ligge. Kan jo ikke bli altfor anal. 😂

Anonymkode: 1f5ed...cd9

Festlig at du greier å more deg selv iallefall! 

TS. Det finnes noe som heter Anal eaze. Kjøpes bla på kondomeriet. Jeg og eksen brukte det i sin tid fordi han var relativt stor. Uten bedøvende krem klarte jeg ikke å ta imot han selv så mye jeg enn ville. Med han var det og viktig at jeg var godt tømt. 

Om du trenger hjelp til å slappe av så drikk deg litt brisen. Mange tar jo et glass vin eller to i helgen. Ta et ekstra glass neste gang. Tøm deg godt. Smør deg og husk glid og god tid. Lykke til :)

Endret av lillbilly
Skrivefeil
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, lillbilly skrev:

Festlig at du greier å more deg selv iallefall! 

TS. Det finnes noe som heter Anal eaze. Kjøpes bla på kondomeriet. Jeg og eksen brukte det i sin tid fordi han var relativt stor. Uten bedøvende krem klarte jeg ikke å ta imot han selv så mye jeg enn ville. Med han var det og viktig at jeg var godt tømt. 

Om du trenger hjelp til å slappe av så drikk deg litt brisen. Mange tar jo et glass vin eller to i helgen. Ta et ekstra glass neste gang. Tøm deg godt. Smør deg og husk glid og god tid. Lykke til :)

Hva er poenget med å ha analsex hvis man må drikke alkohol og smøre anus med bedøvende krem for å klare å gjennomføre det? Er det ikke meningen at det skal være godt for begge to?

Anonymkode: fca60...9a2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor mener du at menn skal finne andre menn for analsex? Tror du man blir homofil av å ønske å stikke pikken i rumpa på en dame? 

Du skriver også at det er biologisk unaturlig å ha analsex. Hvorfor det? Og mener du det er mer biologisk naturlig å ha oralsex?

Forklar deg gjerne.  

Nå sa jeg jo at jeg snakket om de mennene som ikke respekterer at en kvinne ikke har lyst å få en penis i rompa. Dersom en kvinne har lyst - kjør på. Men hvis ikke, så respekter det og slutt og mas om det! Da kan man heller finne seg en homofil mann hvis man har et så stort behov for analsex. 

Såklart er det biologisk unaturlig. Endetarmen er laget for én grunn, og det er for å få ut avføring. Vagina er laget for sex og for å føde barn. Og ja, jeg mener det er mer biologisk naturlig å ha oralsex, da dette gir nytelse for kvinnen i og med at klitoris blir stimulert. Og munnen er dessuten en erogen sone, så munnsex er ikke unaturlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt og kommer aldri til å ha analsex. Godt over 40 år og har aldri hatt en partner som har foreslått det heller. Det er mange menn der ute som ikke har lyst på det, selv om analentusiastene her på KG ser ut til å tro at alle menn vil inn der. Derfor har jeg kommet til den konklusjonen at de som ønsker analsex, wet sex, rimming OL må opplyse om det på første date, så slipper man uenighet om dette senere. Er godt gift, men dersom dating skulle bli aktuelt, kommer jeg til å opplyse om at jeg har kun vaniljesex. Kan strekke meg til å suge, men ikke lenger. 

Anonymkode: b8d8e...754

AnonymBruker
Skrevet

Nå sa jeg jo at jeg snakket om de mennene som ikke respekterer at en kvinne ikke har lyst å få en penis i rompa. Dersom en kvinne har lyst - kjør på. Men hvis ikke, så respekter det og slutt og mas om det! Da kan man heller finne seg en homofil mann hvis man har et så stort behov for analsex. 

Såklart er det biologisk unaturlig. Endetarmen er laget for én grunn, og det er for å få ut avføring. Vagina er laget for sex og for å føde barn. Og ja, jeg mener det er mer biologisk naturlig å ha oralsex, da dette gir nytelse for kvinnen i og med at klitoris blir stimulert. Og munnen er dessuten en erogen sone, så munnsex er ikke unaturlig. 

Ang homofile menn så mener jeg å ha lest at de ikke har mer analsex enn heterofile.  Ta det imidlertid med en klype salt. 

Så du mener oralsex er naturlig fordi det gir nytelse til den som blir stimulert. Ok. Mange finner det ekstremt stimulerende å bli slikket i rumpa. Da er vel det også naturlig?

Jeg synes du er ute på ekstrem tynn is. Det er greit at du ikke liker analsex, men argumentene dine er syltynne. ;) Kjæresten min får orgasmer som er langt kraftigere enn "vanlige" orgasmer når jeg tar henne i rumpa. Da blir det ganske meningsløst å si at endetarmen kun er laget for avføring.  Dessuten... Hvis vi skal bruke argumentet "biologisk naturlig " så er vel bortimot hele tilværelsen vår biologisk unaturlig. Men det er et sidespor. ;)

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med å ha analsex hvis man må drikke alkohol og smøre anus med bedøvende krem for å klare å gjennomføre det? Er det ikke meningen at det skal være godt for begge to?

Anonymkode: fca60...9a2

TS bad om forslag på hvordan "ting kunne skje lettere" og det er jo ikke slik at om man bruker den bedøvende kremen så er det ikke godt. Men det kan jo hjelpe henne å slappe av. Nå drikker jeg ikke selv, men mange gjør det, og jeg mente jo selvsagt ikke at hun skulle drikke seg fra sans og samling. Typisk omkved er jo at folk drikker et glass vin for å slappe av.... 

Nå er det på ingen måte viktig for meg om folk har analsex eller ikke, men når noen spør seriøse spørsmål, så fortjener de seriøse svar. Og var jeg TS ville jeg heller hatt svar fra noen med erfaring, og ikke fra de som svarer" be mannen din skaffe seg en elsker, eller type: nope , har aldri hatt annet enn vaniljesex og som hun over her som visst nok syns hun strekker seg langt når hun "går med på" å suge. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, lillbilly skrev:

TS bad om forslag på hvordan "ting kunne skje lettere" og det er jo ikke slik at om man bruker den bedøvende kremen så er det ikke godt. Men det kan jo hjelpe henne å slappe av. Nå drikker jeg ikke selv, men mange gjør det, og jeg mente jo selvsagt ikke at hun skulle drikke seg fra sans og samling. Typisk omkved er jo at folk drikker et glass vin for å slappe av.... 

Nå er det på ingen måte viktig for meg om folk har analsex eller ikke, men når noen spør seriøse spørsmål, så fortjener de seriøse svar. Og var jeg TS ville jeg heller hatt svar fra noen med erfaring, og ikke fra de som svarer" be mannen din skaffe seg en elsker, eller type: nope , har aldri hatt annet enn vaniljesex og som hun over her som visst nok syns hun strekker seg langt når hun "går med på" å suge. 

Det er meg det som strekker meg langt når jeg suger. Du skulle bare visst hvor mange menn som også liker vaniljesex. Mange menn som elsker vaginal sex.. Takk og lov. Ingen sex bør innebære at man må bruke bedøvende krem eller alkohol for å orke. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er meg det som strekker meg langt når jeg suger. Du skulle bare visst hvor mange menn som også liker vaniljesex. Mange menn som elsker vaginal sex.. Takk og lov. Ingen sex bør innebære at man må bruke bedøvende krem eller alkohol for å orke. 

Må nesten le! Snakk om å vri rundt det som blir sagt! Jeg vet at de fleste menn er fornøyde med vaniljesex, og jeg vet at mange menn savner noe mer! Din mann kjenner jeg ikke, så jeg uttaler meg ikke om han!

MEN når ts spør om måter det kan gjøres så forteller jeg det, fordi jeg opplever henne som seriøs. Jeg sier jo ikke at hun må gjøre hverken det ene eller det andre.  Forøvrig drikker jeg ikke selv og mannen min er normalt utrustet så både han og jeg trives med MULIGHETEN til å ha analsex. Noe som skjer gjennomsnittlig 1 - 2 ganger i mnd, og bare om vi begge er i "det hjørnet". 

Og når det gjelder den kremen så hjalp den meg til å lære meg hvor og hvordan jeg skulle slappe av, slik at jeg ble i stand til noe jeg hadde lyst til, med exen min som var over gjennomsnittet. 

Kos deg med å suge mannen din og så lenge dere begge er fornøyd med det, så er i ngenting bedre enn det. Jeg liker godt å suge min mann, selv om jeg slipper å "strekke" meg for å gjøre det. Med det samme jeg er der så hender det jeg rimmer han også. 

• Liker 1
Skrevet
På 31.5.2017 den 22.10, AnonymBruker skrev:

Ta det som et sunnhetstegn at kroppen din ikke liker analsex. Tarmen din er ikke skapt for at noe skal inn, bare ut. Analsex gjør at kroppen din blir forvirret, og du vil få problemer med å gå på do, da kroppen tror at den egentlig har sex og du vil ikke klare å få noe ut. Og tro meg, du vil virkelig ikke begynne med avføringspiller bare fordi du har fått ødelagt tarmen. Analsex er litt det samme som røyking: De første gangene er det helt jævlig, men når du har gjort det et par ganger og blir vant til det så har skaden allerede skjedd. Kroppen har gitt opp, og den skjønner at du jobber imot den. 

Anonymkode: 3f30c...a38

Tull og tøys! Hvor har du det fra?

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Krummelure skrev:

Tull og tøys! Hvor har du det fra?

Enkelte er så desperat mot analsex at de det går i fri fantasi, vet du.  Håper bare ikke noen tror på tøyset. 

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, lillbilly skrev:

Må nesten le! Snakk om å vri rundt det som blir sagt! Jeg vet at de fleste menn er fornøyde med vaniljesex, og jeg vet at mange menn savner noe mer! Din mann kjenner jeg ikke, så jeg uttaler meg ikke om han!

MEN når ts spør om måter det kan gjøres så forteller jeg det, fordi jeg opplever henne som seriøs. Jeg sier jo ikke at hun må gjøre hverken det ene eller det andre.  Forøvrig drikker jeg ikke selv og mannen min er normalt utrustet så både han og jeg trives med MULIGHETEN til å ha analsex. Noe som skjer gjennomsnittlig 1 - 2 ganger i mnd, og bare om vi begge er i "det hjørnet". 

Og når det gjelder den kremen så hjalp den meg til å lære meg hvor og hvordan jeg skulle slappe av, slik at jeg ble i stand til noe jeg hadde lyst til, med exen min som var over gjennomsnittet. 

Kos deg med å suge mannen din og så lenge dere begge er fornøyd med det, så er i ngenting bedre enn det. Jeg liker godt å suge min mann, selv om jeg slipper å "strekke" meg for å gjøre det. Med det samme jeg er der så hender det jeg rimmer han også. 

Takk for gode råd.

Ingen av oss drikker..men skal prøve faktisk den kremen.. :)

Anonymkode: 94456...c78

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...