Gå til innhold

Anal sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei kvinne som er gift med en fantastisk mann... han tenner på Anal sex. 

Jeg synes det er kjempe ubehagelig og vondt...så har ikke klart å gjennomføre det... det blir så uhyggelig stemning..

Dere som har det.. hva er det som er viktig? Hva bør jeg "kjøpe" inn for å kunne nyte det og at det ikke blir så smertefullt?? Er det en spesiell stilling som gjør mindre vondt? Til dere kvinner...liker dere det eller er det bare nytelse for mannen??

Jeg vil gjerne prøve igjen..men vil ikke at det skal være smertehelvete...

Trenger virkelig råd.

Kun seriøse svar. 

Anonymkode: 94456...c78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tid, mye glidemiddel og ikke kjør rett på med penis. Bruk en finger først, så gjerne 2.. bruk tid på å utvide. 
bruk gjerne en liten vibrator også.. 

Du skal ikke gjøre noe du ikke vil, og han bør respektere det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk på det sånn:

Kabelen som kommer ut er større og tykkere enn kuken som vil inn. 

Anonymkode: 9cb62...721

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Snodig hvis en føler en må gjøre noe en ikke overhodet har lyst til i et forhold. Hva skjedde med gjensidig respekt?

I mine øyne er det å bli utsatt for analsex når en egentlig ikke har lyst som et overgrep.

Anonymkode: 68f4d...173

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ta det som et sunnhetstegn at kroppen din ikke liker analsex. Tarmen din er ikke skapt for at noe skal inn, bare ut. Analsex gjør at kroppen din blir forvirret, og du vil få problemer med å gå på do, da kroppen tror at den egentlig har sex og du vil ikke klare å få noe ut. Og tro meg, du vil virkelig ikke begynne med avføringspiller bare fordi du har fått ødelagt tarmen. Analsex er litt det samme som røyking: De første gangene er det helt jævlig, men når du har gjort det et par ganger og blir vant til det så har skaden allerede skjedd. Kroppen har gitt opp, og den skjønner at du jobber imot den. 

Anonymkode: 3f30c...a38

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta det som et sunnhetstegn at kroppen din ikke liker analsex. Tarmen din er ikke skapt for at noe skal inn, bare ut. Analsex gjør at kroppen din blir forvirret, og du vil få problemer med å gå på do, da kroppen tror at den egentlig har sex og du vil ikke klare å få noe ut. Og tro meg, du vil virkelig ikke begynne med avføringspiller bare fordi du har fått ødelagt tarmen. Analsex er litt det samme som røyking: De første gangene er det helt jævlig, men når du har gjort det et par ganger og blir vant til det så har skaden allerede skjedd. Kroppen har gitt opp, og den skjønner at du jobber imot den. 

Bare tull. Menneskeheten har hatt analsex siden tidenes morgen, og vil ha det til tidenes slutt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare tull. Menneskeheten har hatt analsex siden tidenes morgen, og vil ha det til tidenes slutt. 

Det er ikke dermed sagt at vi evolusjonsmessig har tilpasset oss dette. Endetarmen er ment å være enveis.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For min del var det litt vanesak, og å komme over skrekken, når det er sagt er det også en god del andre ting som gjør at det blir en behagelig opplevelse, fremfor noe fullt av smerter.

Vær skikkelig kåt før dere begynner, la han bruke både 1 og 2 fingre før han i det hele tatt nærmer seg med penis. Når du føler deg klar, legg deg over på siden, og la han trenge seg forsiktig inn, når han så vidt er på innsiden så styrer du hvor dypt han skal komme inn, det er bedre å bruke lang tid på det, enn at ting går fort, da strammer musklene seg, så blir det bare vondt. 

Anbefaler også at enten du eller han bruker noen fingre på deg samtidig, det hjalp hvertfall veldig for meg. 

Og selvfølgen, MASSE god glidemiddel, laget for analsex. 

Anonymkode: ff421...fb7

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke dermed sagt at vi evolusjonsmessig har tilpasset oss dette. Endetarmen er ment å være enveis.

Bare tull. Alle åpninger er flerveis. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som "ser" det ironiske i trådens skrivefeil? 

Anonymkode: e9bac...763

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg var skadet fra første gang jeg hadde analsex da? Siden jeg elsket det, og fikk kraftig orgasme av det, allerede første gang? 
Og jeg har ingen problemer med toalettbesøk, etter 8 år med analsex ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at når du synes det er vondt og ubehagelig, så skal du ikke gjøre det. Fortelle at dette vil du ikke, og forvent at mannen din respekterer det! Dette er ikke greit, og du skal ikke tvinge deg selv til å holde ut noe du ikke liker og plages av. Sex skal ikke være vondt eller ubehagelig, Da er det ikke bra sex, men et overgrep mot deg selv fordi du finner deg i det.

Anonymkode: afd83...c16

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, kattepusen skrev:

Så jeg var skadet fra første gang jeg hadde analsex da? Siden jeg elsket det, og fikk kraftig orgasme av det, allerede første gang? 
Og jeg har ingen problemer med toalettbesøk, etter 8 år med analsex ;) 

Tror nok når @kattepusen snakker varmt om oppvarming her så klarer nok kroppen  bedre respondere på det med å ha analsex enn å kjøre rett på som kan fort gjøre skade. 😁

AnonymBruker
Skrevet

Nei takk. Ingenting inn der. 

Anonymkode: b8d8e...754

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gjør du det hvis du har så vondt? Stakkars kvinne. Sex skal være godt.

Anonymkode: 55785...461

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk på det sånn:

Kabelen som kommer ut er større og tykkere enn kuken som vil inn. 

Nei? Da har man ikke så stor penis

Anonymkode: 924df...5ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det kun pga mannens lyst , kan ikke fordra det, det er så smertefult og gir meg ingennytelse what so ever. Vondt flere dager etterpå og dårlig på å holde igjen luft og avføring. Har det bare sånn en gang i året da, så overlever

Anonymkode: 924df...5ee

AnonymBruker
Skrevet

Sannheten er at kroppen anspenner seg...

Han tvinger meg absolutt ikke.. og som jeg skrev... det er noe jeg vil prøve igjen..men vil være forberedt på hvordan og hva som bør brukes...

Takk for gode råd fra enkelte her... 

Ja jeg er helt enig at det skal være deilig... og når jeg har det vondt så stopper vi... handler nok mer om å finne ut hvordan det egentlig funker i og med at dette er noe vi har lite erfaring med..

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som "ser" det ironiske i trådens skrivefeil? 

Anonymkode: e9bac...763

Skrivefeil?? Er det noen skrivefeil så er det nok tlf ordboka.. :) Ellers takk til deg.. er ikke noe ironi fra min side..men helt seriøst og normal spørsmål...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skrivefeil?? Er det noen skrivefeil så er det nok tlf ordboka.. :) Ellers takk til deg.. er ikke noe ironi fra min side..men helt seriøst og normal spørsmål...

Jeg ser det! Fniste litt for meg selv, men tenkte jeg skulle la det ligge. Kan jo ikke bli altfor anal. 😂

Anonymkode: 1f5ed...cd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...