AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Ser en stilling som utlyses. Et av kravene er muntlig og skriftlig engelsk. Så kommer det at du må beherske tysk muntlig. Jeg har vikariert der innimellom på helger. Det tyske en må kunne,er å svare i tlf på "kontrollspørsmål". Eks. Alt under kontroll,ferdig lastet, papirer mottatt, klar, rapport sendt. Ikke alt på en gang,men ca tre ganger pr dag. Ord jeg har lært meg på tysk. Går over tlf. Har de behov for mere ang arbplass,så snakker de med folk høyere oppe i systemet. Og det er andre personer,enn hva jeg har kontakt med. Jeg kan jo ikke tysk. Og vet at i min stilling,bruker vi ikke flere ord. Blir man språktestet på intervju? Anonymkode: cdabf...f19
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 Jeg tror det er veldig individuelt. Jeg er språklærer, men ble aldri testet før jeg fikk jobben. Anonymkode: 43ef3...739
Antoinette Skrevet 31. mai 2017 #3 Skrevet 31. mai 2017 Jeg ble testet i fransk og engelsk på jobbintervju siden dette var en stor del av stillingen. Men jeg lyver ikke på CVen min så null problem, fikk jobben og var der i tre fine år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå