AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Forrige uke var jeg på et 2.gangs intervju knyttet til en fast kommunal stilling. 2 dager etter fikk jeg telefon fra den høyeste sjefen som sa at de gledet seg til å tilby meg stilling. Jeg sa at jeg er glad at jeg går videre i prosessen og jeg må også være ærlig til å fortelle at jeg har to jobbtilbud fra andre steder. Da insisterte sjefen at jeg bør takke ja til stillingen når jeg får det formelle tilbudet. Etter noen minutter fikk jeg skriftlig bekreftelse på innstillings avgjørelse . Samtidig sa han at de ville ta kontakt med meg og sende meg det formelle tilbudet i begynnelse av denne uken. Men så langt har jeg ikke hørt noe fra dem. Nå blir jeg veldig bekymret for at de har ombestemt seg på grunn av at jeg har fortalt dem om at jeg har to andre jobbtilbud. Så dumt! Tenker jeg nå! De to andre tilbud er bare midlertidige stillinger. Det er den kommunale stillingen vil jeg helst ha. Hvor stor sjanse for at de ombestemmer seg? Skal jeg ta initiativ til å ta kontakt med dem eller skal jeg bare vente? Helt håpløst og desperat! Anonymkode: 9c31f...74b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 De kan ikke trekke seg nå. De sender det kanskje per post? Du kan jo ringe i morgen og høre. Anonymkode: b2ebb...077
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #3 Skrevet 31. mai 2017 I stat og kommune er det slik at de ansattes representanter skal godkjenne den som innstilles. Og det må skje før det sendes ut et skriftlig tilbud. Jeg tar for gitt at det var noen fra de ansattes organisasjon(er) med på intervjuene dine? Siden du er innstilt, og din antageligvis kommende sjef insisterte på at du måtte si 'ja', så ville jeg ringt ham/henne og hørt om det hadde oppstått noen forsinkelser eller vansker. Dette siden du ikke har fått det skriftlige tilbudet ennå. Dersom du spør så tenker jeg du kan få det på mail Ikke gi opp, selv om det var lite strategisk lurt å fortelle at du hadde to andre tilbud da leder ringte med de gode nyhetene. Anonymkode: 2ca74...0c4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #4 Skrevet 31. mai 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: I stat og kommune er det slik at de ansattes representanter skal godkjenne den som innstilles. Og det må skje før det sendes ut et skriftlig tilbud. Jeg tar for gitt at det var noen fra de ansattes organisasjon(er) med på intervjuene dine? Siden du er innstilt, og din antageligvis kommende sjef insisterte på at du måtte si 'ja', så ville jeg ringt ham/henne og hørt om det hadde oppstått noen forsinkelser eller vansker. Dette siden du ikke har fått det skriftlige tilbudet ennå. Dersom du spør så tenker jeg du kan få det på mail Ikke gi opp, selv om det var lite strategisk lurt å fortelle at du hadde to andre tilbud da leder ringte med de gode nyhetene. Anonymkode: 2ca74...0c4 Tusen takk. Den har akkurat kommet pr. post..... Anonymkode: 9c31f...74b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå