Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har sendt søknad og cv til en jobb på mcdonalds. Sendt for en uke siden. Er 17 år. 

Jeg så i etterkant at skrev at de kan kontakte meg på mail, men jeg glemte å skrive mailen min i søknaden. 
De har likevel mailen min via portalen jeg sendte søknaden og cv. 

Bør jeg sende mail til arbeidsgiver og si at jeg har glemt å skrive mailen min i søknaden, og gi mailen min? 

Anonymkode: b17d5...9f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

??

Skrevet

Kjør på. Skader jo hvertfall ikke 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Du fremstår som lite organisert, i tillegg til at du tar kontakt for en så liten bagatell når de allerede har e-posten din i systemet. Da ville jeg heller ha ringt for å dobbeltsjekke at de har e-posten din. Da virker du mer ivrig og opptatt av at alt er riktig. 

Anonymkode: 1f3c3...f33

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Du fremstår som lite organisert, i tillegg til at du tar kontakt for en så liten bagatell når de allerede har e-posten din i systemet. Da ville jeg heller ha ringt for å dobbeltsjekke at de har e-posten din. Da virker du mer ivrig og opptatt av at alt er riktig. 

Anonymkode: 1f3c3...f33

Jeg fikk en bekreftelse på mottat søknad og cv på mail, så de har vel den. I tillegg skrev jeg det på CV.  Bør jeg sende mail likevel? De hadde ikke noe telefonnr tilgjenglig så må uansett sende mail. 

Gjest Overrasket
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en bekreftelse på mottat søknad og cv på mail, så de har vel den. I tillegg skrev jeg det på CV.  Bør jeg sende mail likevel? De hadde ikke noe telefonnr tilgjenglig så må uansett sende mail. 

Nei. 

Skrevet

Når man legger inn personalia (inkl. mail) i søknadssystemet så får arbeidsgiver den opp når søknadene hentes ut.

Det er ikke vanlig å skrive mailadressen direkte inn i søknaden.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...