AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Hei. Jeg har sendt søknad og cv til en jobb på mcdonalds. Sendt for en uke siden. Er 17 år. Jeg så i etterkant at skrev at de kan kontakte meg på mail, men jeg glemte å skrive mailen min i søknaden. De har likevel mailen min via portalen jeg sendte søknaden og cv. Bør jeg sende mail til arbeidsgiver og si at jeg har glemt å skrive mailen min i søknaden, og gi mailen min? Anonymkode: b17d5...9f5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #4 Skrevet 31. mai 2017 Nei. Du fremstår som lite organisert, i tillegg til at du tar kontakt for en så liten bagatell når de allerede har e-posten din i systemet. Da ville jeg heller ha ringt for å dobbeltsjekke at de har e-posten din. Da virker du mer ivrig og opptatt av at alt er riktig. Anonymkode: 1f3c3...f33 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #5 Skrevet 31. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Du fremstår som lite organisert, i tillegg til at du tar kontakt for en så liten bagatell når de allerede har e-posten din i systemet. Da ville jeg heller ha ringt for å dobbeltsjekke at de har e-posten din. Da virker du mer ivrig og opptatt av at alt er riktig. Anonymkode: 1f3c3...f33 Jeg fikk en bekreftelse på mottat søknad og cv på mail, så de har vel den. I tillegg skrev jeg det på CV. Bør jeg sende mail likevel? De hadde ikke noe telefonnr tilgjenglig så må uansett sende mail. Anonymkode: b17d5...9f5
Gjest Overrasket Skrevet 31. mai 2017 #6 Skrevet 31. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk en bekreftelse på mottat søknad og cv på mail, så de har vel den. I tillegg skrev jeg det på CV. Bør jeg sende mail likevel? De hadde ikke noe telefonnr tilgjenglig så må uansett sende mail. Anonymkode: b17d5...9f5 Nei.
Siri_H Skrevet 1. juni 2017 #7 Skrevet 1. juni 2017 Når man legger inn personalia (inkl. mail) i søknadssystemet så får arbeidsgiver den opp når søknadene hentes ut. Det er ikke vanlig å skrive mailadressen direkte inn i søknaden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå