AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Del Skrevet 31. mai 2017 Noen som har prøvd det? Har lest mye om at det er veldig næringsrikt, og at man kan få den gjort om til tabletter. Tilbyr norske sykehus dette? 😊 Kan man få med seg sik egen morkake etter fødselen? Anonymkode: 67da4...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #2 Del Skrevet 31. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen som har prøvd det? Har lest mye om at det er veldig næringsrikt, og at man kan få den gjort om til tabletter. Tilbyr norske sykehus dette? 😊 Kan man få med seg sik egen morkake etter fødselen? Anonymkode: 67da4...fab Skulle stå sin egen morkake. 😊 Anonymkode: 67da4...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 31. mai 2017 #3 Del Skrevet 31. mai 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #4 Del Skrevet 31. mai 2017 Det er jo selv som har produsert denne morkaken, så du har nok det du trenger. Ta heller en tur på butikken. Anonymkode: 318f5...ada 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #5 Del Skrevet 31. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo selv som har produsert denne morkaken, så du har nok det du trenger. Ta heller en tur på butikken. Anonymkode: 318f5...ada Du selv* Anonymkode: 318f5...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undulater Skrevet 31. mai 2017 #6 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har prøvd det? Har lest mye om at det er veldig næringsrikt, og at man kan få den gjort om til tabletter. Tilbyr norske sykehus dette? 😊 Kan man få med seg sik egen morkake etter fødselen? Anonymkode: 67da4...fab Hørt det skal smake utmerket på brødskiva med litt majones på. Endret 31. mai 2017 av Halldir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #7 Del Skrevet 31. mai 2017 Fyttikatta.... http://www.whattoexpect.com/pregnancy/ask-heidi/eating-the-placenta.aspx Anonymkode: 9e12a...714 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #8 Del Skrevet 31. mai 2017 Huff har du sett den? Ble vist den og forklart og hun tømte ut det som var inni den og slikt.... fytti å ekkelt Anonymkode: d859f...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #9 Del Skrevet 31. mai 2017 Nam nam Du kan også ta den med hjem og plante den i hagen! Smoothie går det jo an å lage og! Så en dokumentar en gang der morkake ble kjørt i blender.. Morkake er meget sunt, men er vel for de spesielt interesserte Anonymkode: b8fdc...8ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #10 Del Skrevet 31. mai 2017 Nå kastet jeg faktisk opp. Takk for meg. Anonymkode: ff24a...de5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 31. mai 2017 #11 Del Skrevet 31. mai 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #12 Del Skrevet 31. mai 2017 NAM Anonymkode: f917c...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #13 Del Skrevet 31. mai 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har prøvd det? Har lest mye om at det er veldig næringsrikt, og at man kan få den gjort om til tabletter. Tilbyr norske sykehus dette? 😊 Kan man få med seg sik egen morkake etter fødselen? Anonymkode: 67da4...fab Nei norske sykehus tilbyr ikke dette, da alle giftstoffer overføres til morkaken når kroppen renser seg i svangerskapet. Anonymkode: 2fb73...c2d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 31. mai 2017 #14 Del Skrevet 31. mai 2017 Det er DIN morkake så du kan ta den med deg og gjøre hva du vil med den... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 31. mai 2017 #15 Del Skrevet 31. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som har prøvd det? Har lest mye om at det er veldig næringsrikt, og at man kan få den gjort om til tabletter. Tilbyr norske sykehus dette? 😊 Kan man få med seg sik egen morkake etter fødselen? Anonymkode: 67da4...fab Du kan sikkert få den med deg. Den kan tilberedes på samme måte som lever. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #16 Del Skrevet 31. mai 2017 Nei jeg vil ikke smake på min egen morsmelk heller. Drikker du den og? Den er jo næringsrik den og Anonymkode: d8d80...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 31. mai 2017 #17 Del Skrevet 31. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg vil ikke smake på min egen morsmelk heller. Drikker du den og? Den er jo næringsrik den og Anonymkode: d8d80...cc1 Men kumelk drikker du kanskje? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #18 Del Skrevet 31. mai 2017 Vaske håret i urin også da... Skal vist være bra. Anonymkode: 2461e...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 31. mai 2017 #19 Del Skrevet 31. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vaske håret i urin også da... Skal vist være bra. Anonymkode: 2461e...cc2 Hvor har du det ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #20 Del Skrevet 31. mai 2017 Jeg har fått gjennomgang av morkaken hver gang, fordi jeg synes det er interessant å se hvor babyen har holdt hus i 9 mnd. Jordmor kunne fortelle mye om hvordan de hadde hatt det ved å se på den. Tenkte tanken om å ta dem med hjem og grave dem under et ungt tre, det skal bety lykke for barnet, men ble aldri til at jeg gjorde det. Spise den tror jeg nok ikke jeg ville gjort. Mener Kourtney Kardashian fikk en av sine laget til piller og spiste dem. Anonymkode: 2cf3b...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå