AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Del Skrevet 31. mai 2017 Opp gjennom tidene, har jeg støttet folk som eks har vært syke,eller mistet noen. Det har gått i tlf,invitert,besøkt de etter å ha spurt om det er greit. Bakt med meg en kake eller noe. Faller naturlig å støtte opp,når det skjer noe. Ikke påtrengende,men naturlig. Folk har uttrykt at de har satt pris på det. Jeg er også en ivrig baker. Folk har spurt om jeg kan bidra i div anledninger. Noe jeg har gjort. Kun når det er dyre kaker,som etasjekaker i bryllup har de måttet betale. Vanlige hverdagskaker har jeg gitt som gave. De siste to år har jeg opplevd mye vondt. Sykdom og flere dødsfall. Har ikke hørt noe fra de jeg trodde ville bistå. Helt greit, da vet jeg hvordan de er. Var langt nede pga dette. Ble dperifert. Tenkte at jeg kutter ut noen folk, da følte jeg at hadde blitt brukt. Mulig det var på tide, for de har ikke gitt lyd fra seg. Så trengte jeg en kake. Hadde ikke krefter til å ordne alt selv.en enkel ostekake spurte jeg om. Det var til en jeg har bakt mye til. Svaret var ja, bare kjøp det som skal til,å bring det til meg. Vel så feil kan en ta . Måtte bare få det ut Anonymkode: 2fc32...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 1. juni 2017 #2 Del Skrevet 1. juni 2017 På Wednesday, May 31, 2017 den 16.34, AnonymBruker skrev: Opp gjennom tidene, har jeg støttet folk som eks har vært syke,eller mistet noen. Det har gått i tlf,invitert,besøkt de etter å ha spurt om det er greit. Bakt med meg en kake eller noe. Faller naturlig å støtte opp,når det skjer noe. Ikke påtrengende,men naturlig. Folk har uttrykt at de har satt pris på det. Jeg er også en ivrig baker. Folk har spurt om jeg kan bidra i div anledninger. Noe jeg har gjort. Kun når det er dyre kaker,som etasjekaker i bryllup har de måttet betale. Vanlige hverdagskaker har jeg gitt som gave. De siste to år har jeg opplevd mye vondt. Sykdom og flere dødsfall. Har ikke hørt noe fra de jeg trodde ville bistå. Helt greit, da vet jeg hvordan de er. Var langt nede pga dette. Ble dperifert. Tenkte at jeg kutter ut noen folk, da følte jeg at hadde blitt brukt. Mulig det var på tide, for de har ikke gitt lyd fra seg. Så trengte jeg en kake. Hadde ikke krefter til å ordne alt selv.en enkel ostekake spurte jeg om. Det var til en jeg har bakt mye til. Svaret var ja, bare kjøp det som skal til,å bring det til meg. Vel så feil kan en ta . Måtte bare få det ut Anonymkode: 2fc32...55b Skjønner at du syns det er leit! Det er nok en del som opplever det samme,men en ting lærte jeg for flere år siden : vil du gi og støtte opp om noen,så gjør det med tanke om at det ikke alltid blir gjengjeldt. Vi er ulike som mennesker. Noen gir lett,og er generellt sjenerøse. Andre har ikke så lett for det av ulike grunner. Det trenger ikke være at de er egoistiske,men kan være at de ikke har energi,innsikt,og ja,andre ting. Rettferdig er det jo ikke,men sånn er det likevel. Vær heller glad for at du gå og viste omtanke. At du kunne gjøre det. Dette blir kanskje litt bla-bla i dine ører,men jeg skjønner deg godt altså. Det er bare det at du må heller se deg selv i godt lys,og være glad du har evner og muligheter til å være deg. Hvis ikke så forandrer du deg pga bitterhet,og det er jo ikke bra da. Følte for å trøste deg,men føler at jeg mislyktes litt. Ville bare si hva jeg tenker om dette. Håper det går bra med deg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå