AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Jeg har i litt over ett år vært av og på med en fantastisk gutt. I perioder har ting vært helt supert, men så har han trekt seg unna. Han har alltid svart meg, men selv ikke tatt noe initiativ. Dette har gått veldig innpå meg og jeg orket ikke mer usikkerhet. Han har sagt at han ikke vil ha dame, men dum som jeg er har jeg tenkt at han kanskje vil endre det synet og tatt han tilbake hver gang han har begynt å være på igjen. De første fire mnd var han veldig på og jeg tror kanskje han fikk kalde føtter når han skjønte hvilken veg alt gikk og etter det har det bare vært rot. Igår hadde vi en lang samtale hvor jeg også tok deler av skylden fordi jeg ikke har vært tydelig nok. Han sier at han ikke ønsker dame nå, fordi han har altfor liten tid til å få det til og fungere. Han har to jobber og jobber naturlig nok i perioder ekstremt mye. Dette var også årsaken til at det ble slutt med eksen hans og jeg tror det sitter i han fremdeles. Han sier at han tror det kunne blitt noe mellom oss om vi hadde gått inn for det. Han har trekt seg unna når han har gjort , fordi det ellers ville blitt for vanskelig med alle følelsene som ville kommet om vi hadde fortsatt å møtes så mye som vi i perioder har gjort. Jeg sa at jeg ikke orket å ha det sånn lenger og slettet han fra snap, da det har vært "kanalen" for at vi har funnet tilbake de andre gangene. Han sier han er kjempe glad i meg og at jeg er helt fantastisk og at jeg ikke må tvile på det. Dette har jeg også blitt fortalt av hans kompiser at han har sagt. Jeg vet jeg ikke kan endre det at han ikke vil ha dame nå, likevel lurer jeg på om det er noen som helst sjanse for at han vil angre og gi det en sjanse når han skjønner at jeg denne gangen faktisk mener at vi ikke kan ha mer kontakt? Jeg håper jo så inderlig at det skjer fordi jeg har så sterke følelser for han, samtidig som jeg vet vi ikke kan holde på sånn vi har gjort. Vi er begge i midten av 20 årene. Hvordan kan jeg evt få han til å angre? Sorry for langt og rotete innlegg men trenger hjelp til hvordan jeg skal takle de neste ukene! Anonymkode: 14dac...a10
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 Jeg tror dessverre sjansen er liten for at han ombestemmer seg. Nå har han hatt muligheten til å bli sammen med deg i et år, men sier fortsatt at han ikke vil ha dame. Det beste du kan gjøre for deg selv er å starte prosessen med å gå videre (vet at det er vanskelig!). Hvis du viser at du ikke er avhengig av ham og han skjønner at du ikke lenger går med på den halvveis greia dere har holdt på med, kan det tenkes han tar til fornuft. Jeg ville imidlertid ikke satset på det ☹️ Klem til deg! Anonymkode: 82d8c...545 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå