GulSitron Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Hei! Jeg har tenkt litt på å kontakte barnevernet i kommunen jeg vokste opp i for å få alt av dokumenter/logger etc de måtte ha på meg. Grunnen er at mine foreldre ble fratatt min bror da jeg var lita fordi barnehagen mente både det ene og det andre, blant annet at mamma gav han sine medisiner.. (Hvilket ikke stemmer da min mor dro til legen en gang i mnd for å få medisin med sprøyte) så jeg lurer egentlig på om barnevernet har hatt noen saker på meg fra både barnehage, barneskole og ungdomsskole. Min beste venninne fikk dokumenter og informasjon fordi hun ønsket det selv og hun fikk vite mye da hun fikk alle papirene. Ting som aldri ble snakket om etc. Hvordan går man frem? Sender man Mail? Møter man opp på kontoret? Ringer man?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #3 Skrevet 31. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 8bd68...215 ? Anonymkode: c5656...2bc
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #4 Skrevet 31. mai 2017 Du tar kontakt med det barnevernkontoret du var under. Send en skriftlig forespørsel om å få innsyn i din sak. Anonymkode: 3a352...076
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #5 Skrevet 31. mai 2017 Usikker på hvor lenge de har papirene sine, trodde det bare var rundt ti år? Ville uansett bare ringt ned k første omgang og forhørt meg der. Så får du svar på hva du må gjøre for å få innsyn i saken Anonymkode: 4bca8...bb8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå