AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Hei På mandag var jeg på sykehuset for å ta første pille for å starte den medisinske aborten, og på tirsdags kveld begynte jeg å blø med et par koagler. I dag tok jeg stikkpillene i kjeden, og det kom enda mer blod og flere koagler. Er det noen som vet hvor lenge jeg ca. kommer til å blø? Jeg vet at det står at neste mens kommer fra 4 - 6 uker etter aborden, men gjelder det fra den dagen aborten skjedde (altså idag) eller om det er fra når jeg slutter å blø? Så når kommer ca. neste mens? Og kan jeg bruke OB når jeg får mensen etter aborten? Skal på syden tur i hele juli, så hadde vært deilig å kunne sluppet de ekle bindene.. Anonymkode: dbd8a...75e
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 Jeg blødde i ca 12 dager, eggløsning to dager etter det og mens en uke etter eggløsning. Så altså 3 uker fra aborten til mens. Men syklusen var uregelmessing i 3 mnd, hadde bl a korte lutealfaser. Gravid igjen 5 mnd etter aborten. Anonymkode: 2d650...9be
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #3 Skrevet 31. mai 2017 Jeg blødde ganske mye i 4 dager, og lett de siste 4 dagene, så var det stopp. Fikk mensen etter 4 uker. Anonymkode: 226fb...eb9
Lillevingle Skrevet 31. mai 2017 #4 Skrevet 31. mai 2017 Jeg blødde i en uke, så stoppa det noen dager og starta plutselig igjen. Strakk seg over 15 dager fra fleste blødningsdag. Fikk mensen fire uker etter stikkpilla ble satt.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 Takk for svar 😊 Nå har jeg faktisk nesten sluttet å blø.. Kun to dager med blødning høres vel litt lite ut? Nå begynner jeg å bekymre meg over at alt kanskje ikke er ute.. Anonymkode: dbd8a...75e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar 😊 Nå har jeg faktisk nesten sluttet å blø.. Kun to dager med blødning høres vel litt lite ut? Nå begynner jeg å bekymre meg over at alt kanskje ikke er ute.. Anonymkode: dbd8a...75e Hos meg kunne det variere fra dag til dag. Jeg trodde også det var i ferd med å gi seg etter 3 dager, men fjerde dagen økte det på igjen og var nokså kraftig et par dager. Anonymkode: 2d650...9be
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #7 Skrevet 1. juni 2017 Jeg blødde som en foss igjennom en helg, og fortsatte å blø litt i ca 2 uker før det ga seg. Fikk mensen igjen etter 7-8 uker. Aborten skjedde i begynnelsen av januar, og syklusen min har endret seg litt etter dette. Nå er jeg feks på dag 18 og har enda ikke hatt eggløsning denne syklusen :/ Anonymkode: 43744...076
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #8 Skrevet 1. juni 2017 Det er veldig individuelt. Blødde ekstremt masse den dagen jeg satt stikkpillene, men veldig lite etterpå i en ukes tid før det stoppet helt. Men tok likevel 10 uker før jeg fikk mensen tilbake. Det er bare de 2 første ukene du ikke skal bruke tamponger pga infeksjonsfare, etter det kan du gjøre som du vil. Anonymkode: 50cc0...944
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå