AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Hva anbefaler dere som har litt peiling, gelénegler eller akryl? Er det forskjell i pris? Vil ha vanlig fransk manikyr, ikke noe dill dall. Tips til noen billige steder i Oslo i gåavstand fra Karl Johan? Skal dit i helgen. Takk for svar ☺ Anonymkode: fa208...5e6
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #3 Skrevet 31. mai 2017 Liker best akryl, det er også det jeg gikk på kurs i så er vel litt inhabil der Når jeg bodde i Oslo så gikk jeg til Mona på Monas Neglsalong, hun er flink og holder greie priser. Men hun holder til på Torsov så det er egentlig laaaangt unna der du ønsket https://www.yelp.no/biz/monas-negl-salong-mona-hansen-oslo Tror ikke det er så mange som er rimelige i sentrum, kanskje det parfymeriet nederst ved rulletrappen på Oslo City. Husker de alltid pleide å ha noen gode tilbud men har aldri lagt negler der selv så vet ikke noe om de er flinke. Vet ikke hvilke priser hun tar og om hun enda er aktiv men jeg kan trygt anbefale henne Anonymkode: 0ba2c...1bb
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #4 Skrevet 31. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker best akryl, det er også det jeg gikk på kurs i så er vel litt inhabil der Når jeg bodde i Oslo så gikk jeg til Mona på Monas Neglsalong, hun er flink og holder greie priser. Men hun holder til på Torsov så det er egentlig laaaangt unna der du ønsket https://www.yelp.no/biz/monas-negl-salong-mona-hansen-oslo Tror ikke det er så mange som er rimelige i sentrum, kanskje det parfymeriet nederst ved rulletrappen på Oslo City. Husker de alltid pleide å ha noen gode tilbud men har aldri lagt negler der selv så vet ikke noe om de er flinke. Vet ikke hvilke priser hun tar og om hun enda er aktiv men jeg kan trygt anbefale henne Anonymkode: 0ba2c...1bb Takk for tips ☺ Anonymkode: fa208...5e6
Rosekvinnen Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 Jeg ville nok ha prøvd å dra litt utenfor "sentrum", der finnes det gjerne flinke og billige salonger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå