Gå til innhold

For lite tiltrekkende for parforhold - Mann 24

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann, 24 år, har høy utdannelse  (mastergrad) og er generelt sett et moralsk menneske. Personligheten min er grei, hyggelig og imøtekommende med de fleste. Helt ok kvaliteter.

Derimot har jeg tydeligvis ikke et særlig tiltalende utseende for kvinner. Jeg er ikke stygg, men utseende mitt viser kanskje tegn kvinner ikke liker. 

Når jeg får matcher på tinder, en sjelden gang, så svarer ikke de. På byen dør samtalene raskt pga lav interesse. Selv om jeg ikke er kjedelig eller har lav energi. Det er noe med meg som virkelig avtenner interesse.

Huff. Damer altså. Å bli født asexuell eller som evnukk hadde vært en velsignelse.

Anonymkode: eda9c...d13

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Ingenting2
Skrevet (endret)

For å svare som en mann: du sikter for høyt! Gå etter en dame i din egen liga, eller lavere. Så ordner det seg. 

Edit: glemte flagget :sarkasme: (det straffet seg fort)

Endret av Ingenting2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder dørene åpne for de fleste kvinner. Føler ikke jeg sikter så voldsomt høyt.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, canacas skrev:

For å svare som en mann: du sikter for høyt! Gå etter en dame i din egen liga, eller lavere. Så ordner det seg. 

Seriøst det dummeste svaret som gjentar seg hele tiden! Eneste måten å sikte lavere på er å sikte på alle man ikke tenner på. Er en person av interesse er han/hun mest sannsynlig over din liga. Så enkle er folk her inne. Så..skal han sikte på ei som han synes er stygg? Har lavere utdanning? 

Anonymkode: dc38f...277

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Seriøst det dummeste svaret som gjentar seg hele tiden! Eneste måten å sikte lavere på er å sikte på alle man ikke tenner på. Er en person av interesse er han/hun mest sannsynlig over din liga. Så enkle er folk her inne. Så..skal han sikte på ei som han synes er stygg? Har lavere utdanning? 

Er det like dumt når mannlige brukere skriver det til en kvinnelig trådstarter? Det var poenget mitt. TS må ikke gi opp, en dag klaffer det. Ligaer tror jeg ikke på. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bedre å være i parforhold med noen du synes er mindre tiltrekkende enn alene hele livet. Det synes i alle fall jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, canacas skrev:

Man skal så klart gå etter den man finner attraktiv, og helst også som man har kjemi med. Eller mener du man skal ta ei/en uten å ha kjemi med vedkommende bare fordi du ikke "fortjener" andre? 

Anonymkode: b55bb...3a0

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er bedre å være i parforhold med noen du synes er mindre tiltrekkende enn alene hele livet. Det synes i alle fall jeg.

Så du er avhengig av å være i et forhold? 

AnonymBruker
Skrevet

Så du er avhengig av å være i et forhold? 

Ikke hele tiden. Men hadde vært kjedelig å vært 40 år og evig singel.

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, canacas skrev:

Edit: glemte flagget :sarkasme: (det straffet seg fort)

Du glemte å foreslå at han bør slanke seg og stramme opp kroppen :fnise:

Får legge til denne jeg og :sarkasme:

Anonymkode: fc37a...201

• Liker 4
Gjest Ingenting2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du glemte å foreslå at han bør slanke seg og stramme opp kroppen :fnise:

Får legge til denne jeg og :sarkasme:

Å faan. Glemte overvekta :( 

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann, 24 år, har høy utdannelse  (mastergrad) og er generelt sett et moralsk menneske. Personligheten min er grei, hyggelig og imøtekommende med de fleste. Helt ok kvaliteter.

Derimot har jeg tydeligvis ikke et særlig tiltalende utseende for kvinner. Jeg er ikke stygg, men utseende mitt viser kanskje tegn kvinner ikke liker. 

Når jeg får matcher på tinder, en sjelden gang, så svarer ikke de. På byen dør samtalene raskt pga lav interesse. Selv om jeg ikke er kjedelig eller har lav energi. Det er noe med meg som virkelig avtenner interesse.

Huff. Damer altså. Å bli født asexuell eller som evnukk hadde vært en velsignelse.

Hva er disse "tegnene" ved ditt utseende som kvinner ikke liker?'

Hva er det du snakker om i samtaler med kvinner som ikke er interessant for kvinnene du snakker med?

Hvorfor skriver du "Huff. Damer altså"?

Anonymkode: 985af...155

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Oppsøk steder å møte mennesker som ikke er så "utseendefokuserte" som ute på byen og Tinder.

Hvis du skal ha noen til å se forbi utseendet, så bør dere ha en felles interesse eller noe annet som fører dere sammen og lar dere tilbringe tid sammen.

Anonymkode: 0065c...289

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er disse "tegnene" ved ditt utseende som kvinner ikke liker?'

Hva er det du snakker om i samtaler med kvinner som ikke er interessant for kvinnene du snakker med?

Hvorfor skriver du "Huff. Damer altså"?

Anonymkode: 985af...155

Har ingen anelse. Hygienen min er god. 

Hva jeg snakker om er forskjellig. Kanskje jeg være litt for formell og snakke om hvor jentene er fra og slikt. Prøver noen vitser og ha litt energi.

Fordi damer er så vanskelige.

AnonymBruker
Skrevet

Oppsøk steder å møte mennesker som ikke er så "utseendefokuserte" som ute på byen og Tinder.

Hvis du skal ha noen til å se forbi utseendet, så bør dere ha en felles interesse eller noe annet som fører dere sammen og lar dere tilbringe tid sammen.

Anonymkode: 0065c...289

Har tenkt på å melde meg på noen fritidsaktiviteter.

AnonymBruker
Skrevet

Aseksuelle og armontiske har det veldig fint ja ☺ 

Anonymkode: 870d3...bd9

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen anelse. Hygienen min er god. 

Hva jeg snakker om er forskjellig. Kanskje jeg være litt for formell og snakke om hvor jentene er fra og slikt. Prøver noen vitser og ha litt energi.

Fordi damer er så vanskelige.

Denne holdningen burde du legge fra deg med en gang. Damer er ikke vanskeligere enn menn. Damer er individer på lik linje som menn. Å skylde på at damer er så vanskelige løser ingenting. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne holdningen burde du legge fra deg med en gang. Damer er ikke vanskeligere enn menn. Damer er individer på lik linje som menn. Å skylde på at damer er så vanskelige løser ingenting. 

Å gjøre damer interesserte er vanskelig for meg. Det var det jeg mente.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ganske vanlig at menn kun legger merke til de peneste, mens alle med normalt utseende og nedover "ikke teller". Kanskje enda verre for de jentene som er litt tilbaketrukne og sjenerte også.

Kan det være dette, TS? 

Anonymkode: 70ca6...73f

• Liker 4
Skrevet

Vel hvis det er utseendet som er problemet, kan du ikke klippe håret? finne deg en ny klestil? eller begynne å trene? Kanskje det hadde blitt bedre da

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...