AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Kan noen forklare det? La oss kalle ei tilfeldig jente Marita. Noen sier "Marita er jo ei sånn menn vil i trusa på". Jeg har fått høre mye at jeg er pen og har hatt mye oppmerksomhet fra menn. Men jeg er ganske reservert og vanker ikke så mye på utesteder lenger. I tillegg er jeg 25 og menn har og slått seg mer til ro. Men jeg ser det på to måter.. Den ene er at jeg synes jeg er flott i speilet og på enkelte bilder.. Men så kan jeg også føle meg blek, kjedelig osv.. Siden jeg ikke har så mye utstråling så blir jeg kanskje litt kjedelig..? Anonymkode: 023f6...043
Gjest Overrasket Skrevet 31. mai 2017 #3 Skrevet 31. mai 2017 Litt vanskelig å være veldig konkret basert på den lille informasjonen. Et bilde hadde nok vært enklere, ja.
Larsern Skrevet 31. mai 2017 #4 Skrevet 31. mai 2017 Hvis man generelt er reservert og i tillegg ikke vanker så mye på utesteder (som er sted man ofte blir sjekket opp på), så er det kanskje så rart at man ikke får så mye oppmerksomhet? Det jobbes jo ganske hardt med å skape en oppfatning om at gutter skal tenke seg om både en og to ganger før de tar kontakt med jenter i frykt for at ting skal oppfattes som (seksuelle) tilnærmelser. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå