Olifant Skrevet 1. januar 2005 #1 Skrevet 1. januar 2005 Hei. Det er jo tre bryllupsmesser å velge mellom i Oslo i januar. Jeg er borte den helga det er på Grand så den utgår for meg... Men må da velge mellom den på Plaza eller den på Gamle Logen. Er det noen som vet om det er noen forskjell på disse eller er det hipp som happ?
Aelwyn Skrevet 1. januar 2005 #2 Skrevet 1. januar 2005 Kan du fortelle mer? datoer og slikt tenker jeg på?
Olifant Skrevet 1. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2005 Okay, kjapp oppsummering. 16. januar - messe på Grand Hotel 23. januar - messe på Radisson SAS Plaza Hotel i regi av Christiania GlasMagasin 30. januar - messe på Gamle Logen Er det noen som vet noe mer om disse messene? Størst utvalg etc.?
Cathie Skrevet 1. januar 2005 #4 Skrevet 1. januar 2005 vet du om det koster penger for å se utstillingen, eller om det bare er for showet?? For på den jeg var på i lillestrøm så betalte man bare for showet
Olifant Skrevet 1. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2005 Hmmm... det er jo et godt spørsmål. Jeg trodde man måtte betale uansett, men nå ble jeg usikker. Noen som vet?
Snuppelure Skrevet 1. januar 2005 #6 Skrevet 1. januar 2005 Jeg var i sin tid på showet til GlasMagasinet. Irriterte meg grusomt over å måtte betale for å se på et reklameshows for kjoler fra kun en eneste butikk, og bli proppet ørene fulle om hvorfor mine gjester absolutt burde handle gaver til meg på Glasmagasinet. Men så var det mange ting å vinne der..... og jeg vant service og glass fra porsgrunn og Hadeland så da var det ikke å så ille å ha betalt ca 200 kr... :-)
Suebird Skrevet 3. januar 2005 #7 Skrevet 3. januar 2005 Er også interessert i å vite hvilke som er "best" av disse show'ene
Gjest Brud2005 Skrevet 3. januar 2005 #8 Skrevet 3. januar 2005 Jeg synes det på SAS-hotellet så bra ut. Ser ut til at litt flere deltar på den enn på den første messen. Diin brudesalong fører jo bare noen få brudekjolemerker.. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #9 Skrevet 3. januar 2005 Hei. Jeg var på messa på Plaza i fjor, og var i grunn ikke kjempefornøyd, selv om det jo og var litt moro. Det var så mange mennesker der at det omtrent var umulig å komme helt inntil alle standene, det var ihvertfall ikke mulig å snakke med noen eller se nøye på brudebuketter, frisyrer o.l. Men det var et underholdende show med flotte kjoler, flinke programledere og ikke minst en spennende trekning av flotte premier - som jeg dessverre ikke vant noen av. Ingeline - 2004-brud.
Olifant Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2005 Noen som skal på messa på Logen 30 januar?
Bokalven Skrevet 12. januar 2005 #11 Skrevet 12. januar 2005 Jeg skal nok ikke på noen av dem, siden jeg ikke helt ser hva et slikt brudeshow skal kunne gi meg...
Coria Skrevet 12. januar 2005 #12 Skrevet 12. januar 2005 Er det ingen som vet om kan gå å snakke med de som står på stands uten å betale? Jeg synes det kunne vært interessant å gå, men jeg gidder ikke å betale for noe show, når jeg allerede har kjøpt kjole.
Snutus Skrevet 12. januar 2005 #13 Skrevet 12. januar 2005 Noen som skal på messa på Logen 30 januar? Jeg skal dit. Vet ikke helt hva jeg forventer, men tror det kan bli morsomt å gjøre dette sammen med min forlover. Kanskje jeg får noen gode ideer.
Maxine Grey Skrevet 12. januar 2005 #14 Skrevet 12. januar 2005 Hei. Jeg var på messa på Plaza i fjor, og var i grunn ikke kjempefornøyd, selv om det jo og var litt moro. Det var så mange mennesker der at det omtrent var umulig å komme helt inntil alle standene, det var ihvertfall ikke mulig å snakke med noen eller se nøye på brudebuketter, frisyrer o.l. Men det var et underholdende show med flotte kjoler, flinke programledere og ikke minst en spennende trekning av flotte premier - som jeg dessverre ikke vant noen av. Ingeline - 2004-brud. var der sammen med bruden og brudens forlover og deres to jenter. Jentene var kjempefornøyd med programlederne , men det var så tjokka fullt!
søndagsengel? Skrevet 13. januar 2005 #15 Skrevet 13. januar 2005 Noen som skal på messa på Logen 30 januar? Jepp!! :-)
Cathie Skrevet 16. januar 2005 #16 Skrevet 16. januar 2005 Nå som 1. messe er overstått.. er det noen som vet om man må betale for å komme inn å se utstillerene, eller om det bare er for showet??
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #17 Skrevet 17. januar 2005 Vi var på messen på Grand i går og måtte betale for å se både show og utstillere. Var på messen i Lillestrøm i høst og der betalte man kun for å se showet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå