Gå til innhold

Burde kritikk av kvinner føre til automatisk utestengelse fra KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jo en fin måte å bli kvitt alle mannsjåvinistene.

Anonymkode: ea051...e70

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Ingenting2
Skrevet

Nei. Det er forskjell på kritikk og forakt. 

AnonymBruker
Skrevet

Kritikk? Næ. Sexistiske, hånende kommentarer? Ja, i grunn.

Modereringen har hvertfall STORT forbedringspotensiale rundt om dette forumet. All mulig kvalmende dritt får stå, imens Rampelys-forumet blir ihjelmoderert. Det ødelegger kvaliteten på forumet, og det ser man jo på aktiviteten.

Anonymkode: af0e1...aa3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, med en gang en kvinne blir kritisert av noen, være seg mann eller kvinne, burde den brukeren som kom med kritikken bli utestengt. Hvis TS er en kvinne kan vi begynne med canacas, fordi canacas kritiserte TS.

Anonymkode: 61a32...253

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei

vi kan ikke tie ihjel meninger.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, det må være lov å være kritisk.

Gjest Ingenting2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, med en gang en kvinne blir kritisert av noen, være seg mann eller kvinne, burde den brukeren som kom med kritikken bli utestengt. Hvis TS er en kvinne kan vi begynne med canacas, fordi canacas kritiserte TS.

:klo: Men jeg er også kvinne. Da tels det ikke. :fy_fy:

Jeg kritiserte ikke, jeg sa meg uenig da jeg mener kritikk er innafor og forakt bør slås hardere ned på her inne. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, canacas skrev:

:klo: Men jeg er også kvinne. Da tels det ikke. :fy_fy:

Jeg kritiserte ikke, jeg sa meg uenig da jeg mener kritikk er innafor og forakt bør slås hardere ned på her inne. 

TS skriver ikke noe om kjønn, ut over at den eneste betingelse må være at den som kritikken retter seg mot er kvinne. Altså er det innenfor, basert på TS sine dårlige premisser, å stenge ute alle som sier noe som oppfattes som kritikk mot eller til enten en eller flere kvinner. F.eks. vil det ikke være lov å kritisere Siv Jensen mer. Eller Erna Solberg. Hvis TS får det som TS vil.

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS skriver ikke noe om kjønn, ut over at den eneste betingelse må være at den som kritikken retter seg mot er kvinne. Altså er det innenfor, basert på TS sine dårlige premisser, å stenge ute alle som sier noe som oppfattes som kritikk mot eller til enten en eller flere kvinner. F.eks. vil det ikke være lov å kritisere Siv Jensen mer. Eller Erna Solberg. Hvis TS får det som TS vil.

Det gjelder selvsagt bare menn på KG.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem blir igjen på kg da?

Anonymkode: da5de...b62

AnonymBruker
Skrevet

All kritikk av alt bør føre til automatisk utestengelse på livstid. Tenk så mye koseligere det blir her når alle er enige med hverandre hele tiden :duskedame:

Anonymkode: 830e5...d78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem blir igjen på kg da?

Anonymkode: da5de...b62

Kvinnene!

Skrevet

Beste måten å skape et ekkokammer på det. Hat bør slås ned på, men kritikk? Da kan man like gjerne legge ned et diskusjonsforum.

• Liker 1
Gjest undulater
Skrevet (endret)

:nori:

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endret av Halldir

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...