Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei☺Jeg leter på nettet etter en god vognpose som skal brukes i sportsvogna til soving når lillegutt starter i bhg i høst.Men er redd for å bestille en som er for kort,vil bruke den frem til barnet er ca 2 år.Lette litt på finn.no,men mange av dem ser så korte ut at de passer i bilstol/bagdelen på vogna.Hvor lang pose trenger jeg?

Anonymkode: 7cdd6...070

Skrevet

Kjøp en voksi eller easygrow. Ikke bilstolpose.

F.eks voksi urban eller easygrow hood. De er lange nok :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk☺

Skrevet

Odenwalder lammy og holly er også lange. 

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med denne?Men synes prisen var litt for god til å være sann..

http://www.jollyroom.no/barnevogner/vognposer/vintervognposer/beemoo-korepose-lux-black?utm_source=criteo&utm_medium=bannercpc&utm_campaign=criteo

-TS

Jeg har den (den fulgte med i en sånn pakke til vogna), og den er jo bare polyester og syntet. Bruker den når vi er i f.eks byen og det er verken varmt/kaldt, men jeg hadde ikke brukt den som sovepose, den er ikke spesielt varm og barnet blir klamt. Dessuten er den 100 cm lang - du ville jo ha lang pose?

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, FantasDick skrev:

Jeg har den (den fulgte med i en sånn pakke til vogna), og den er jo bare polyester og syntet. Bruker den når vi er i f.eks byen og det er verken varmt/kaldt, men jeg hadde ikke brukt den som sovepose, den er ikke spesielt varm og barnet blir klamt. Dessuten er den 100 cm lang - du ville jo ha lang pose?

Ok,da dropper jeg den.Utifra beskrivelsen fra produsenten hørtes den god og varm ut:fnise: Ja,vil ha lang pose.Sjekket lengde på bilposene og de var ca 75 cm,så tenkte kanskje 100 cm var passe.Men da går jeg for en av forslagene over her.Takk for svar☺

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok,da dropper jeg den.Utifra beskrivelsen fra produsenten hørtes den god og varm ut:fnise: Ja,vil ha lang pose.Sjekket lengde på bilposene og de var ca 75 cm,så tenkte kanskje 100 cm var passe.Men da går jeg for en av forslagene over her.Takk for svar☺

Ja, høres bra ut, men er ikke det! :ler:

Jeg brukte faktisk bilstolpose i bagen på joggevogna den første tiden (bitteliten bag, så hadde ikke plass til stor pose), men den ble for liten da hun var 4-5 mnd, så det blir nok altfor lite. Hun er 20 mnd nå og vi bruker Odenwalder Lammy og Holly, har mye å gå på på begge to. Lammy er varmere enn Holly. 

Skrevet

Voksi urban og voksi city er lange. Har begge og de passer vår 2 åring med goood marhin😊

AnonymBruker
Skrevet

Brukte tinkafu til første, god til hele året da den har en ulldyne inni ( over og under) som en kan ta ut.

Hjemme brukte vi voksi urban på vinteren og easygrow lite på sommerhalvåret.

Er flere billige vinterposer på finn i disse dager, inkludert slike som nevnt over. 

Anonymkode: b01b9...a0c

AnonymBruker
Skrevet

Fra erfaringen min på småbarnsavdeling i barnehage syns jeg Voksi City uten tvil den beste vognposen. Den er god og varm, kan forlenges når barnet vokser, er myk og enkel å pakke godt rundt halsen så det ikke trekker ned på barnet når det ligger i posen (Voksi Urban er stivere i stoffet, og man får ikke pakket den så godt rundt barnet). 

Anonymkode: ccc3c...3bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...