AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Hei☺Jeg leter på nettet etter en god vognpose som skal brukes i sportsvogna til soving når lillegutt starter i bhg i høst.Men er redd for å bestille en som er for kort,vil bruke den frem til barnet er ca 2 år.Lette litt på finn.no,men mange av dem ser så korte ut at de passer i bilstol/bagdelen på vogna.Hvor lang pose trenger jeg? Anonymkode: 7cdd6...070
Simbyxor Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 Kjøp en voksi eller easygrow. Ikke bilstolpose. F.eks voksi urban eller easygrow hood. De er lange nok
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #5 Skrevet 31. mai 2017 Hva med denne?Men synes prisen var litt for god til å være sann.. http://www.jollyroom.no/barnevogner/vognposer/vintervognposer/beemoo-korepose-lux-black?utm_source=criteo&utm_medium=bannercpc&utm_campaign=criteo -TS Anonymkode: 7cdd6...070
FantasDick Skrevet 31. mai 2017 #6 Skrevet 31. mai 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med denne?Men synes prisen var litt for god til å være sann.. http://www.jollyroom.no/barnevogner/vognposer/vintervognposer/beemoo-korepose-lux-black?utm_source=criteo&utm_medium=bannercpc&utm_campaign=criteo -TS Anonymkode: 7cdd6...070 Jeg har den (den fulgte med i en sånn pakke til vogna), og den er jo bare polyester og syntet. Bruker den når vi er i f.eks byen og det er verken varmt/kaldt, men jeg hadde ikke brukt den som sovepose, den er ikke spesielt varm og barnet blir klamt. Dessuten er den 100 cm lang - du ville jo ha lang pose?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #7 Skrevet 31. mai 2017 13 minutter siden, FantasDick skrev: Jeg har den (den fulgte med i en sånn pakke til vogna), og den er jo bare polyester og syntet. Bruker den når vi er i f.eks byen og det er verken varmt/kaldt, men jeg hadde ikke brukt den som sovepose, den er ikke spesielt varm og barnet blir klamt. Dessuten er den 100 cm lang - du ville jo ha lang pose? Ok,da dropper jeg den.Utifra beskrivelsen fra produsenten hørtes den god og varm ut Ja,vil ha lang pose.Sjekket lengde på bilposene og de var ca 75 cm,så tenkte kanskje 100 cm var passe.Men da går jeg for en av forslagene over her.Takk for svar☺ Anonymkode: 7cdd6...070
FantasDick Skrevet 31. mai 2017 #8 Skrevet 31. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok,da dropper jeg den.Utifra beskrivelsen fra produsenten hørtes den god og varm ut Ja,vil ha lang pose.Sjekket lengde på bilposene og de var ca 75 cm,så tenkte kanskje 100 cm var passe.Men da går jeg for en av forslagene over her.Takk for svar☺ Anonymkode: 7cdd6...070 Ja, høres bra ut, men er ikke det! Jeg brukte faktisk bilstolpose i bagen på joggevogna den første tiden (bitteliten bag, så hadde ikke plass til stor pose), men den ble for liten da hun var 4-5 mnd, så det blir nok altfor lite. Hun er 20 mnd nå og vi bruker Odenwalder Lammy og Holly, har mye å gå på på begge to. Lammy er varmere enn Holly.
Minlillelykke Skrevet 31. mai 2017 #9 Skrevet 31. mai 2017 Voksi urban og voksi city er lange. Har begge og de passer vår 2 åring med goood marhin😊
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #10 Skrevet 31. mai 2017 Brukte tinkafu til første, god til hele året da den har en ulldyne inni ( over og under) som en kan ta ut. Hjemme brukte vi voksi urban på vinteren og easygrow lite på sommerhalvåret. Er flere billige vinterposer på finn i disse dager, inkludert slike som nevnt over. Anonymkode: b01b9...a0c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #11 Skrevet 31. mai 2017 Fra erfaringen min på småbarnsavdeling i barnehage syns jeg Voksi City uten tvil den beste vognposen. Den er god og varm, kan forlenges når barnet vokser, er myk og enkel å pakke godt rundt halsen så det ikke trekker ned på barnet når det ligger i posen (Voksi Urban er stivere i stoffet, og man får ikke pakket den så godt rundt barnet). Anonymkode: ccc3c...3bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå