AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Trenger litt inspirasjon. Hva var din første jobb og hvilken utdanning har du? Anonymkode: a5cd5...da3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 Min første jobb var som HR- og HMS-ansvarlig i et lite konsern med 400 ansatte. Jeg har master i HR fra England, og begynte i jobb tre måneder etter at jeg leverte masteroppgaven. Anonymkode: 69a58...b0c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #3 Skrevet 31. mai 2017 Hvilke arbeidsoppgaver har man i HR? Anonymkode: 8c6e4...abc
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #4 Skrevet 31. mai 2017 Det er et veldig bredt fagfelt. Administrasjon, ansettelser, oppsigelser, kontrakter, lønn, sykefravær, ledertrening, rekruttering, organisasjonsutvikling, employer branding, kanskje sosiale events, organisasjonsendring, analyse, rapportering, lederstøtte, rådgivning innen arbeidsrett. Anonymkode: a5cd5...da3 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #6 Skrevet 31. mai 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er et veldig bredt fagfelt. Administrasjon, ansettelser, oppsigelser, kontrakter, lønn, sykefravær, ledertrening, rekruttering, organisasjonsutvikling, employer branding, kanskje sosiale events, organisasjonsendring, analyse, rapportering, lederstøtte, rådgivning innen arbeidsrett. Anonymkode: a5cd5...da3 Arbeidsrett? HR-folk kan da ikke juss...? Anonymkode: e0be5...8e0
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #7 Skrevet 1. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Arbeidsrett? HR-folk kan da ikke juss...? Anonymkode: e0be5...8e0 Det bør de. Er utdannet jurist og vil jobbe med HR. Trådstarter Anonymkode: a5cd5...da3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå