Tusenfryd Skrevet 1. januar 2005 #1 Del Skrevet 1. januar 2005 En fabelaktig film og en strålende bok. Har akkurat sett den i ettermiddag. Men er det noen som vet noe om innspillingen, hvor den er filmet? Ikke teaterforestillingen, men selve filmen, altså. Noen scener kan se ut som de er tatt opp på Island, andre fra Gotland. Jeg har søkt og søkt men ikke funnet noen sider hvor det står om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 1. januar 2005 #2 Del Skrevet 1. januar 2005 Tenkte på akkurat det samme, da jeg så filmen istad! Utrolig flott landskap ihvertfall! Nydelig bok, og flott film! Blir aldri lei Jonathan og Kavring..sukk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #3 Del Skrevet 2. januar 2005 Tenkte på akkurat det samme, da jeg så filmen istad! Utrolig flott landskap ihvertfall! Nydelig bok, og flott film! Blir aldri lei Jonathan og Kavring..sukk!!! Enig med du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 4. januar 2005 Ingen som vet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pepita i.i. Skrevet 4. januar 2005 #5 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg mener å huske at da jeg var på Island, ble jeg fortalt at filmen var filmet der (bl.a. ved en diger foss: Gullfoss? Svartfoss?) - men det utelukker jo ikke at den kan være filmet på Gotland også. Har dessverre ikke sett filmen, så jeg kan ikke bekrefte at det er Island! :-) For øvrig en av de vakreste barnebøker jeg vet om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg synes jeg kjente igjen Gullfoss, ja... men lille byen så Gotland ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 5. januar 2005 #7 Del Skrevet 5. januar 2005 Er ikke 100% sikker, men den "byen" er jeg ganske sikker på er gamlebyen i Århus..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå