Gå til innhold

UTDRIKNINGSLAG

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal arrangere to utdrikkningslag i år og sitter og prøver og finne ut hva en kan finne på - jeg har ingen peiling.

hun ene er en rolig jente på snart 40 som ikke liker og drite seg ut etc. hun ønsker en stille dag med "venninnene" sine.

noen som har noen forslag til meg???? aner ikke hva jeg skal finne på jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En dag på Spa er alltid vellykket.

Skrevet

Spa tror jeg mange velger...

Skrevet

Enig med de andre... spa er en kjempeide!

Jeg vet at jeg hadde blitt kjempeglad for litt spa-behandling etterfulgt av en rolig, men fuktig kveld med god mat og gode venninner. Kanskje du kan samle inn bilder og gode historier fra alle venninnene og sette sammen et lysbildeshow?

Skrevet
Enig med de andre... spa er en kjempeide!

Jeg vet at jeg hadde blitt kjempeglad for litt spa-behandling etterfulgt av en rolig, men fuktig kveld med god mat og gode venninner.

:Nikke: Må bare si meg enig!

Ellers så kan jeg tipse om Hakkespettbok for forloveren som min kjære nettopp ga i presang til sin forlover... Der er det en del tips å hente. Jeg har tenkt å kjøpe den også for å gi i presang til min forlover...hihi...

Ellers er det mange ting man kan finne på som ikke koster noe. F.eks en oppblåst ballong for hver ekskjæreste med navn. Disse skal smelles av den vordende brud og historien bak hvert forhold skal fortelles. Når alle ballongene er smelt er alle eksene glemt...

Flere ideer på www.utdrikningslag.no

Skrevet

Noen mennesker liker ikke å bli tatt på. Sjekk at bruden ikke er av den typen.

(ikke for å være negativ, bare et tips.)

Ellers kan en hyggelig kveld eller helg med venner/venninner være helt supert. Jeg fikk hyttetur med venner av begge kjønn, dette ønsket jeg meg. En annen venninne som skal gifte seg i år, ønsker seg en sigaraften i forbindelse med en fin middag. Og jeg skal nok oppfylle det ønsket!

De fleste av oss er vel ferdige med å selge kyss på bussen elle rvaske bilvinduer med svømmeføtter på - sånn etter passert midten av tjueårene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...