Gå til innhold

Hvem vil bli med å komme i form og bli litt sunnere før 15 juli? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen få vinterkilo jeg sliter med å bli kvitt.  Men idag bestemte jeg meg for at nok er nok.  Skal spise litt sunnere og trene mer, vil så gjerne føle meg komfortabel i sommerklærne mine.  Idag har jeg spist banan og en halv skive med ost til frokost, smakt noen skjeer panna cotta, 2 knekkebrød og frukt til lunsj, svinewok til middag, allbran med melk og banan til kvelds, skjeiet ut med en kroneis og en sunlolly og har spist noen skiver vannmelon og drukket lettbrus.  Også var jeg på trening.  Hvordan har den "sunne" dagen din vært?

Tenkte dette kunne være en tråd hvor vi inspirerte hverandre litt, jeg spiser ikke pulver eller går på mager diett men jeg prøver å ligge unna sukker og å spise så "rent" som mulig samt moderate porsjoner.   Kom gjerne med tips om hva du gjør for å komme i form og for å miste noen kilo. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest undulater
Skrevet (endret)

Jeg er med. Men av ren kuriositet, hva skjer 15 juli, og er jeg invitert? :D

Endret av Halldir
Skrevet
18 minutter siden, Halldir skrev:

Jeg er med. Men av ren kuriositet, hva skjer 15 juli, og er jeg invitert? :D

Beklager flygningen er fullbooket. :nigo: Er datoen jeg drar på ferie, så blir sunn mat og trening fram mot da. Er sent ute, jeg vet. 

Gjest undulater
Skrevet
Akkurat nå, Mystix skrev:

Beklager flygningen er fullbooket. :nigo: Er datoen jeg drar på ferie, så blir sunn mat og trening fram mot da. Er sent ute, jeg vet. 

Er uansett med, ikke på flyet men på form greia. Falt ut for 7 måneder siden, hadde mer eller mindre trent regelmessig i flere år før det. Nå vil jeg i gang igjen, men finneeeeeer ikke motivasjon. Nada nothing. 

Skrevet
6 minutter siden, Halldir skrev:

Er uansett med, ikke på flyet men på form greia. Falt ut for 7 måneder siden, hadde mer eller mindre trent regelmessig i flere år før det. Nå vil jeg i gang igjen, men finneeeeeer ikke motivasjon. Nada nothing. 

Har du et plagg du savner å kunne bruke?  Har du et bilde av deg selv der du var fornøyd? Har du et minne hvor du trena eller gikk på topptur ol. som du husker du følte deg i god form?   Det er sånne ting jeg prøver å tenke på for å motivere meg selv. Samtidig gidder jeg ikke å være for streng og tillater meg litt usunt innimellom, hvis ikke sprekker jeg totalt.  Greia er å ikke gjøre det til vane.  Samtidig sliter jeg med sukkeravhengighet og hadde sikkert veid 100 kg om jeg hadde tillatt meg selv å spise like mye sukker som jeg ønsker.  Jeg er ganske flink selv til å ikke kjøpe snop ol. i uka men så har jeg en samboer som kjøper is og da bare åååååååå!  Irriterende når du prøver å være flink. :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...