Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har blitt lurt på nett? fortell! :)

Anonymkode: b9ec1...ed0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp. Internett er et farlig sted.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes jo utallige artikler om dette. Og forøvrig om hvordan man skal unngå dette. Det er mange mennesker som blir forelsket via nettet, og mange er ensomme eller rett og slett liker å få litt ekstra oppmerksomhet. I begynnelsen. og så blir man oppslukt av situasjonen og havner rett i fellen. 

Jeg skrev et innlegg ang min far her inne, om hvordan han skulle få forlovede hjem til Norge. Hun fra Trinidad Tobago. Hun virket oppriktig og alt var bra. Hun virket som en tvers igjennom god person, som elsket min far slik han elsker henne. Da han klarte å ordne seg mer penger pga UDI og uføretrygd, for å sende henne en godkjent besøks-invitasjon, så gikk alt rett vest. Hun stoppet rett og slett kommunikasjonen, og min far sittet uvitende og trist igjen. Dette er nå 4 dager siden. Hva skjedde kan man bare lure på? Ettersom at hun har lest alt av mld på Facebook, men svarer verken på tlf eller sms.

ts

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Jupp. Internett er et farlig sted.

utdyp, snille du :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes jo utallige artikler om dette. Og forøvrig om hvordan man skal unngå dette. Det er mange mennesker som blir forelsket via nettet, og mange er ensomme eller rett og slett liker å få litt ekstra oppmerksomhet. I begynnelsen. og så blir man oppslukt av situasjonen og havner rett i fellen. 

Jeg skrev et innlegg ang min far her inne, om hvordan han skulle få forlovede hjem til Norge. Hun fra Trinidad Tobago. Hun virket oppriktig og alt var bra. Hun virket som en tvers igjennom god person, som elsket min far slik han elsker henne. Da han klarte å ordne seg mer penger pga UDI og uføretrygd, for å sende henne en godkjent besøks-invitasjon, så gikk alt rett vest. Hun stoppet rett og slett kommunikasjonen, og min far sittet uvitende og trist igjen. Dette er nå 4 dager siden. Hva skjedde kan man bare lure på? Ettersom at hun har lest alt av mld på Facebook, men svarer verken på tlf eller sms.

ts

Prøv å avbryte den besøks-invitasjonen. Prøv å forklar for UDI situasjonen. 

Anonymkode: 1611b...a15

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å avbryte den besøks-invitasjonen. Prøv å forklar for UDI situasjonen. 

Anonymkode: 1611b...a15

Min far håper fortsatt på at alt er som det skal. Det siste han hørte fra henne var at det var 7% batteri igjen på telefonen hennes....

ts

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min far håper fortsatt på at alt er som det skal. Det siste han hørte fra henne var at det var 7% batteri igjen på telefonen hennes....

ts

Han har også møtt familien hennes, og ja, alt var som det skulle. .

Jeg sitter sjokkert og følger situasjonen. Del gjerne om dere har en lignende historie.

ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...