KiirKari Skrevet 30. mai 2017 #1 Skrevet 30. mai 2017 For ca en og en halv uke siden kom jeg hjem, la meg i sengen for å slappe av, forså å få et voldsomt utslett. Etter litt søking går jeg utifra at det er elveblest, i og med at det ser ut som hevelser som flytter seg rundt på kroppen. Utslettet har kommet så og si hver dag siden, oftest på kvelds/nattetid, og er veldig plagsomt. Jeg går på cetrizin grunnet pollenallergi, men i og med at allergien har vært mindre i år har jeg tatt etter behov. Når jeg gjorde det fikk jeg mye verre utslett, så nå tar jeg dem hver morgen, noe som hjelper en del. Jeg har kommet frem til at den eneste fellesnevneren med utslettene er at jeg har tilbrakt en del tid i sengen, og jeg tenkte derfor på midd. Alt av sengetøy og laken samt overmadrass er vasket i dag på 60 grader i rundt en time. Det jeg lurer på da er: - Er dette noe å gå til legen med? Hva kan de eventuelt tilby siden jeg allerede tar allergi tabletter? Kan også legge til at etter at jeg begynte å ta pillene fast får jeg fortsatt litt utslett, i form av små hevelser rundt på kroppen, men mye mindre enn før. Veldig plagsomt, noen som har råd til meg?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 Synes det er merkelig at du evnt ikke har reagert tidligere om det skyldes midd som er i alle senger hele tiden. Jeg hadde bestilt time hos lege med tanke på å utrede eventuelle allergier. Anonymkode: 40b81...3eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå