Gjest zegna Skrevet 31. juli 2002 #1 Skrevet 31. juli 2002 Jeg er en heterofil mann som fantaserer om å bli dominert av en kvinne med strap-on. Fantasiene består av jeg blir tvunget til å "suge, slikke og runke" før jeg til slutt blir totalt ydmyket ved å bli tatt bakfra. Er det noen kvinner som har samme fantasier, eventuelt erfaring med dette eller blir det for sykt?
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 31. juli 2002 #2 Skrevet 31. juli 2002 Ingenting er for sykt, - så lenge det ikke går ut over uskyldige. Men for meg er ikke det aktuelt i det HELE tatt..
Jellyfish Skrevet 1. august 2002 #3 Skrevet 1. august 2002 Hadde absolutt likt å se på, men som deg vil jeg heller være den "underlegne" part, så dette er nok ikke aktuelt hos oss. Må forresten innrømme at ideen likevel tenner meg litt!
Kevin Skrevet 1. august 2002 #4 Skrevet 1. august 2002 Tja, ikke farlig å bli tatt bakfra av ei dame med LITEN dildo.... been there, done that..... men total underkastelse, ligger kanskje ikke for meg.... er litt for ivrig til å bare bli fortalt hva jeg skal gjøre.... ;-)
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2002 #6 Skrevet 7. august 2002 Jeg har startet å fantasere om at min kone tar meg med strap-on. Hun tar meg av og til i rompen med en dildo, men jeg har lyst til å ta det litt lengre. Underkastelse er ikke noe poeng for meg.
Angel Star Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Jeg synes det er helt feil at gutter skal bli tatt bakfra av dama med strap-on.
Flinkpike Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Kjenner at tanken tenner meg litt, men vet ikke om jeg hadde synes det var noe særlig IRL.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 Jeg er kvinne, og fantaserer av og til om å ha sex med en annen kvinne med strap-on. Men fantasi er fantasi, og jeg lar det bli med det.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #11 Skrevet 22. november 2010 Jeg er en heterofil mann som fantaserer om å bli dominert av en kvinne med strap-on. Fantasiene består av jeg blir tvunget til å "suge, slikke og runke" før jeg til slutt blir totalt ydmyket ved å bli tatt bakfra. Er det noen kvinner som har samme fantasier, eventuelt erfaring med dette eller blir det for sykt? Been there, done that... Litt sykt kanskje, men litt moro også. Har blitt brukt en del, men blir ikke hver gang akkurat Det krever litt mer dominatrix fra min side enn hva jeg er vant til, men viktig med variasjon for å sprite opp sexlivet innimellom :D -Kvinne 30-
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #12 Skrevet 22. november 2010 Jeg er jente og kunne godt gjort det med kjæresten hvis han hadde ønsket det Hadde nok blitt mye latter til å begynne med, uvant og være den "mandige" rollen, men skulle nok fått det til etterhvert
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2010 #13 Skrevet 23. november 2010 Hvorfor mener dere at damer automatisk må spille den "mandige" rollen ved bruk av strap-on? Da kan man liksågodt si at det er feminint for en mann å gå ned å slikke på kvinnen. Synes det er latterlig. Er ikke meningen med sex å nyte det? Kan man ikke bare glemme alle underliggende filosofier og ideer om hva alt er for noe, så lenge begge kan klare å nyte det? Personlig liker jeg ikke å gå ned på damer, men jeg gjør det hvis de liker det. Noe som er en selvfølge i min verden. Da synes jeg det er litt rart om damer ikke kan kjøre en strap-on i nr2 på meg om jeg nyter det. Det er vel ingenting ekkelt over det. Mer spennende og tennende. For guds skyld, man må for all del ikke ha det for bra. Da kan jo jorden gå under.
Gjest HunterLady Skrevet 23. november 2010 #14 Skrevet 23. november 2010 Jeg er en heterofil mann som fantaserer om å bli dominert av en kvinne med strap-on. Fantasiene består av jeg blir tvunget til å "suge, slikke og runke" før jeg til slutt blir totalt ydmyket ved å bli tatt bakfra. Er det noen kvinner som har samme fantasier, eventuelt erfaring med dette eller blir det for sykt? Jeg er definitivt fan av å være submissive, men kan gjerne ta kontrollen innimellom. Så lenge det ikke blir til at jeg måtte være den dominerende part HELE tiden. Kunne gjerne pult en gutt i ræva....
Gjest HunterLady Skrevet 23. november 2010 #15 Skrevet 23. november 2010 Hvorfor mener dere at damer automatisk må spille den "mandige" rollen ved bruk av strap-on? Da kan man liksågodt si at det er feminint for en mann å gå ned å slikke på kvinnen. Synes det er latterlig. Er ikke meningen med sex å nyte det? Kan man ikke bare glemme alle underliggende filosofier og ideer om hva alt er for noe, så lenge begge kan klare å nyte det? Personlig liker jeg ikke å gå ned på damer, men jeg gjør det hvis de liker det. Noe som er en selvfølge i min verden. Da synes jeg det er litt rart om damer ikke kan kjøre en strap-on i nr2 på meg om jeg nyter det. Det er vel ingenting ekkelt over det. Mer spennende og tennende. For guds skyld, man må for all del ikke ha det for bra. Da kan jo jorden gå under. Fordi stap-on er en penis, penis er mandig.. Men jeg tar poenget ditt.. Likeså de som hevder at de ikke er homo, derfor vil de ikke at dama skal putte fingrer oppi analen deres. Hva i all verden er homofilt med at en vakker kvinne putter fingre opp i anus på en mann? Hvis mannen ligger der mens dette skjer og tenke at det er homo, ja da må han kanskje revudere legningen sin..
sauen87 Skrevet 23. november 2010 #16 Skrevet 23. november 2010 Jeg er ekstremt lite dominant av natur, så for meg hadde ikke dette vært noe særlig. Kunne sikkert prøvd, men hadde nok ikke klart å leve meg inn i rollen :-) Men sykt er det absolutt ikke, folk tenner på mye rart, og så lenge det ikke skader noen er vel det meste greit :-)
Gjest MikeWaters Skrevet 23. november 2010 #17 Skrevet 23. november 2010 Jeg vet ihvertfall om en kvinne som liker det godt
Gjest Hanne Skrevet 23. november 2010 #18 Skrevet 23. november 2010 Jeg er en heterofil mann som fantaserer om å bli dominert av en kvinne med strap-on. Fantasiene består av jeg blir tvunget til å "suge, slikke og runke" før jeg til slutt blir totalt ydmyket ved å bli tatt bakfra. Er det noen kvinner som har samme fantasier, eventuelt erfaring med dette eller blir det for sykt? Dette er ikke sykt altså! Hva man liker er veldig forskjellig, og jeg håper du har en partner som du kan dele dette med, og at det kan bli en god opplevelse for dere begge! Jeg og kjæresten min bytter på å ta hverandre analt, jeg bruker strap on for å ta han, men jeg dominerer ikke. Vi liker rett og slett analsex:) Mvh. Hanne.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2010 #19 Skrevet 23. november 2010 Kvinner trenger menn til å passe på seg. Ikke omvendt. Det er slik vi er skapt av evolusjonen. Alt annet er genfeil og feilskritt.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #20 Skrevet 23. november 2010 Kvinner trenger menn til å passe på seg. Ikke omvendt. Det er slik vi er skapt av evolusjonen. Alt annet er genfeil og feilskritt. Men hva har nå dette med trådens tema å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå